کاناپه‌های مدولار، انتخابی شیک و جوان‌پسند
کد خبر: ۸۶۷۳۵
تاریخ انتشار: 2017 September 26    -    ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
...مبلمانی چند منظوره که تقریباً در اتاق نشیمن با هر اندازه‌ای قابل استفاده است. این کاناپه‌ها فضای نشیمن راحت و زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند و به دلیل اتصال به هم و این‌که به اشغال جایی برای دسته مبل نیازی ندارند، بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک به شمار می‌روند.
کاناپه‌های مدولار، انتخابی شیک و جوان‌پسند 
 
کاناپه‌های مدولار، انتخابی شیک و جوان‌پسند  اختصاصی تابناک باتو؛ کاناپه‌های منطقه‌ای (مدولار) که بیشتر افراد به آن، مبلمان «ال» شکل می‌گویند، از کنار هم قرار دادن تکه‌هایی از مبلمان از انواع تک دسته گرفته تا مبلمانی برای دراز کشیدن تشکیل می‌شود. مبلمانی چند منظوره که تقریباً در اتاق نشیمن با هر اندازه‌ای قابل استفاده است. این کاناپه‌ها فضای نشیمن راحت و زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند و به دلیل اتصال به هم و این‌که به اشغال جایی برای دسته مبل نیازی ندارند، بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک به شمار می‌روند.

این نوع مبلمان شايد به اين دلیل زيباست كه چیدمان متفاوتی با دیگر مبلمان‌هایی که مستقيم يا مورب هستند، داراست. از آنجایی که این نوع مبلمان، يادآور زندگي مدرن است، در بين جوان‌ها بيشتر طرفدار دارد و می‌توان با آن، فضاي شيك و امروزی‌تری ايجاد كرد. 

در ادامه تصاویری از مدل‌های مختلف این نوع مبلمان را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

منابع: decoist ـ linkedin


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار