محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تاسوعا و عاشورا
کد خبر: ۸۶۶۱۵
تاریخ انتشار: 2017 September 24    -    ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پیش رو اشاره‌ کرد وگفت: در تاسوعا و عاشورا محور کرج – چالوس یک طرفه می‌شود که به زودی ساعات آن اعلام می‌شود.

سرهنگ محمدرضا خسروی اظهارکرد: در ایام محرم شاهد حضور مردم درهیات‌های عزاداری تا پاسی از شب هستیم‌که این امر لزوم ارتقای امنیت را افزایش می‌دهد. برای برگزاری مراسم محرم هماهنگی‌های لازم بین پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط برقرارشده و جای هیچ نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

وی افزود: یکی از اقدامات صورت‌گرفته برای ارتقای امنیت عزاداران، اجرای طرح شناسنامه دارکردن ایستگاه‌های صلواتی و هیات‌های مذهبی است. ایستگاه‌های صلواتی و هیات‌های مذهبی باید همکاری تنگاتنگی با دستگاه‌های انتظامی داشته باشند تا نظم و امنیت مراسم عزاداری به بهترین نحو تأمین شود.

این مسئول توضیح داد: این طرح ازیک ماه پیش‌آغاز شده و بر اساس آن تعداد زیادی از ایستگاه‌های صلواتی شناسنامه‌دار شده‌اند که این‌کار نظارت برعملکرد آنها را ساده‌کرده است.

سرهنگ خسروی بیان کرد: علاوه براین، آموزش‌های لازم به هیات‌های مذهبی نیز داده شده تا بتوانند در بهترین شرایط مراسم عزاداری حسینی را برگزارکنند.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار