طرز تهیه‌ی گل کلم سوخاری با طعم سیر
کد خبر: ۸۶۶۰۷
تاریخ انتشار: 2017 September 27    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
گل کلم، حاوی آنتی اکسیدان و مواد مغذی گیاهی است که می‌تواند در برابر سرطان از بدن محافظت می‌کند. فیبر موجود در گل کلم باعث سیری و از دست دادن وزن و ایجاد دستگاه گوارش سالمی شود، کولین که برای حافظه و یادگیری ضروری است در گل کلم بسیار موجود است.
طرز تهیه‌ی گل کلم سوخاری با طعم سیر
اختصاصی تابناک باتو؛ گل کلم، حاوی آنتی اکسیدان و مواد مغذی گیاهی است که می‌تواند در برابر سرطان از بدن محافظت می‌کند. فیبر موجود در گل کلم باعث سیری و از دست دادن وزن و ایجاد دستگاه گوارش سالمی شود، کولین که برای حافظه و یادگیری ضروری است در گل کلم بسیار موجود است. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهند، مواد معدنی و محتوای مغذی گیاهی در این گیاه باعث می‌شود تمام ویتامین‌های بدن تأمین شود. تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، پانتوتنیک اسید، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم و منگنز از ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در گل کلم است. 
امروز برای شما روش تهیه‌ی گل کلم سوخاری با طعم سیر را قرار داده‌ایم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی گل کلم سوخاری، با ما همراه باشید.

طرز تهیه‌ی گل کلم سوخاری با طعم سیر

مواد لازم:

گل کلم بزرگ: یک عدد
سیر رنده شده: دو قاشق غذاخوری
روغن زیتون: سه قاشق غذاخوری
پنیر پارمسان رنده شده: یک سوم فنجان
نمک و فلفل: به میزان لازم
جعفری خرد شده: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

فر را با دمای 220 درجه‌ی سانتیگراد روشن می‌کنیم. سیر رنده شده و روغن زیتون را در ظرفی می‌ریزیم. گل‌های جداشده گل کلم را به سیر و روغن زیتون اضافه کرده و خوب مخلوط می‌کنیم. گل کلم‌ها را داخل سینی فر که از قبل چرب کرده‌ایم می‌چینیم و روی آنها را نمک و فلفل می‌پاشیم.

سینی را به مدت 25 دقیقه داخل فر قرار می‌دهیم سپس آن را از فر خارج کرده و مخلوط پنیر پارمسان و جعفری خرد شده را روی گل‌های کلم می‌ریزیم. بار دیگر سینی را به مدت پنج دقیقه داخل فر قرار می‌دهیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: hidoctor ـ tareekaa
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار