ثبت یک میلیون دقیقه تاخیر در پروازهای فرودگاه امام
کد خبر: ۸۶۵۸۳
تاریخ انتشار: 2017 September 24    -    ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
 سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از دستور وزیر راه و شهرسازی برای تسریع عملیات ساخت ترمینال سلام خبر داد و گفت:‌در نیمه نخست امسال میزان تاخیرات پروازی به یک میلیون و پنجاه هزار دقیقه رسید که این مسئله موجب هرج و مرج می شود. 
 
کوروش فتاحی با اعلام این‌که تعداد پروازهای انجام شده در فرودگاه امام نسبت به نیمه نخست سال گذشته 11 درصد رشد داشته است، اظهار کرد: در شش ماه اول امسال 5 میلیون نفر در فوردگاه امام اعزام و پذیرش شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 15.5 درصد رشد داشته است.
 
وی با اشاره به این‌که 95 هزار تن بار نیز در فرودگاه امام جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16.5 درصد رشد داشته است، افزود: با توجه به تقاضای بسیار برای افزایش پروازها پیش بینی می‌شود میزان اعزام و پذیرش مسافر سال آینده از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به 12 میلیون نفر برسد. 
 
وی ادامه داد:‌به همین دلیل تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه ترمینال سلام به کار بسته‌ایم و وزیر راه و شهرسازی نیز اخیرا دستورات ویژه ای برای تسریع ساخت ترمینال سلام و بهبود کیفیت خدمت رسانی به مسافران ابلاغ کرده است. 
 
رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به این‌که هم‌اکنون با دو مشکل اساسی در فرودگاه امام مواجه هستیم، اظهار کرد:‌ مشکل نخست میزان تاخیر پروازهاست که در شش ماهه نخست سال جاری به یک میلیون و پنجاه هزار دقیقه رسیده که موجب هرج و مرج می شود. مشکل دوم ظرفیت ثابت ترمینال است که باعث شده تا باوجود تلاش های بسیار در برخی اوقات نتوانیم آنطور که شایسته است به مسافران خدمت رسانی کنیم، البته همواره در راستای بهبود کیفیت خدمت رسانی حرکت کردیم و با عملیاتی شدن ترمینال سلام بدون شک سطح کیفی خدمت رسانی به مسافران تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار