این دو دوست راز مرگ مرد میانسال را می دانند
کد خبر: ۸۶۴۵
تاریخ انتشار: 2015 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۰
نيمه‌‌شب 23 مرداد رهگذران در خيابان قاسم فرهنگ تهران، مرد ميانسالي را ديدند كه خون آلود روي زمين افتاده بود. وقتي اورژانس به محل حادثه رسيد او هنوز نفس مي‌كشيد و به بيمارستان منتقل شد اما به‌علت شدت جراحات به كما رفت و 2 روز بعد جان باخت.

 

از همان زمان تيمي از كارآگاهان زيرنظر قاضي بستان زاده، بازپرس جنايي تهران تحقيقات براي كشف راز جنايت را شروع كردند. بررسي‌هاي ميداني نشان مي‌داد كه 2 پسرجوان در اين جنايت نقش دارند و آنطور كه شاهدان مي‌گفتند مقتول 2سال پيش با اين دو جوان به‌خاطر تجمع در كوچه‌شان درگير شده و اين خصومت ادامه داشت تا اينكه به جنايت ختم شد.

 

2مظنون كه مجيد و سجاد نام دارند 31مرداد‌ماه دستگير شدند. آنها صبح ديروز در جلسه بازپرسي در دادسراي جنايي يكديگر را عامل جنايت معرفي كردند و در اين ميان مجيد 23ساله گفت: روز حادثه با مقتول در حال صحبت بودم كه يك دفعه سجاد به ما نزديك شد.

 

پيش از اين سجاد برادر مقتول را كتك زده بود و مقتول همه جا گفته بود كه اگر سجاد را ببيند حتما او را گوشمالي خواهد داد. آن شب وقتي سجاد رسيد با عصبانيت به مقتول گفت شنيده‌ام كه مي‌خواهي مرا كتك بزني. پس از آن چند سيلي در گوش مقتول زد كه او زمين خورد و سرش با جدول كنار خيابان برخورد كرد و همين باعث مرگش شد.

 

سجاد، متهم ديگر پرونده اما ادعاي ديگري مطرح كرد و مجيد را گناهكار دانست. او كه ورزشكار است درخصوص شب حادثه گفت: آن شب عروسي يكي از بستگانم بود و من همراه خانواده‌ام پشت ماشين عروس در حال حركت بوديم كه يك دفعه در خيابان چشمم به مجيد افتاد كه با مقتول گلاويز شده بود.

 

تنها اشتباهم اين بود كه از ماشين پياده شدم تا آنها را از يكديگر جدا كنم. آن شب مجيد چند ضربه به مقتول زد كه او نقش زمين شد. پس از آن هم به‌خاطر ترس فرار كرد و من هم از ترسم آنجا را ترك كردم.

 

حتي مجيد وقتي متوجه شد كه قرباني در بيمارستان جان باخته است، خودزني كرد تا وانمود كند كه مقتول او را زده است و وي در جنايت نقشي ندارد كه در نهايت دستگير شد.

 

طبق گزارش همشهري هر دو متهم در حال حاضر در بازداشت به‌سرمي‌برند و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار