تاخیر چند ساعته سه پرواز ایران ایرتور در مشهد
کد خبر: ۸۶۳۶
تاریخ انتشار: 2015 August 24    -    ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
 یکی از این مسافران در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: از بامداد امروز تاکنون پروازهای متعددی از این شرکت لغو شده است.

مهدی صفایی افزود: مسوولان این شرکت علت لغو پروازها را نقص فنی هواپیما اعلام کرده اند. وی اظهار کرد: پروازهای مختلف این شرکت یا لغو شده و یا با تاخیرهای طولانی انجام شده است.

یکی از مسافران پرواز مشهد - یزد این شرکت نیز گفت: این پرواز قرار بود ساعت شش صبح امروز انجام شود اما اکنون که ساعت 12 ظهر می باشد هنوز پرواز انجام نشده و همچنان مسوولان وعده یک ساعت و دو ساعت دیگر را برای انجام آن می دهند.

مدیر شرکت هواپیمایی ایران ایرتور خراسان رضوی در تماس ایرنا با تایید تاخیر در پروازهای امروز این شرکت ضمن عذرخواهی از مسافران گفت: صبح امروز دو پرواز این شرکت به دلیل نقص فنی انجام نشد.

حسین ترابیان افزود: پرواز ساعت 5:30 صبح امروز مشهد - تهران این شرکت به شماره 961 نیز با سه ساعت تاخیر انجام شد که این وضعیت به طور طبیعی به سایر پروازها هم منتقل گردید و به ناچار در سایر پروازها نیز تاخیر خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: پرواز مشهد - یزد به شماره 990 و پرواز مشهد - ساری به شماره 910 نیز که باید به ترتیب در ساعت های 5:45 و 10:30 صبح امروز انجام می شد با تاخیر مواجه گردید.

وی با بیان اینکه تلاش می شود از بروز تاخیر در پروازهای عصر امروز جلوگیری شود گفت: برای این منظور دو هواپیمای دیگر از تهران و یکی از شرکت های دیگر هواپیمایی تامین شده است.


ترابیان ادامه داد: بر اساس اعلام مسوولان بخش فنی این شرکت یکی از دو هواپیمای دچار نقص فنی طی دو ساعت آینده با رفع مشکل دوباره به ناوگان سرویس دهی ایران ایرتور بازمی گردد.


وی ابراز امیدواری کرد عصر امروز وضعیت پروازها عادی شده و پرواز شماره 8073 مشهد - تهران در ساعت 13:30 و پرواز قشم - اهواز - شیراز نیز عصر امروز بدون تاخیر انجام شود.


روزانه 140 پرواز در شرایط عادی از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می شود که در ایام اوج مسافر در تابستان و نوروز این تعداد به حدود 200 تا 220 پرواز می رسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار