بلوک‌های شیشه‌ای چه کاربردی دارند؟
کد خبر: ۸۶۳۰۳
تاریخ انتشار: 2017 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
لوک‌های شیشه‌ای مزایای زیادی دارند از جمله؛ سبک بودن، امکان بکارگیری طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، سادگی و سرعت عمل بالا در نصب و به کارگیری، امکان بکارگیری در تمام یا بخش‌هایی از نمای ساختمان، امکان بکارگیری در ساخت پیشخوان آشپزخانه و ... . این بلوک‌ها علاوه بر تحمل فشار زیاد، قابلیت عبور نور را نیز دارند به همین علت در ساخت دیوارهای داخلی، نماهای خارجی، پارتیشن بندی و ... کاربرد زیادی دارند.
 بلوک‌های شیشه‌ای چه کاربردی دارند؟
 
بلوک‌های شیشه‌ای چه کاربردی دارند؟    اختصاصی تابناک باتو؛ اگر قصد جداسازی قسمت‌های مختلف را دارید، در عین حال نمی‌خواهید از میزان نور طبیعی منزل چیزی کم شود، از بلوک‌های شیشه‌ای رنگی استفاده کنید. نصب این بلوک‌ها بسیار راحت است و نوع رنگی آن‌ها زیبایی مضاعفی به محیط می‌دهد.
 
بلوک‌های شیشه‌ای مزایای زیادی دارند از جمله؛ سبک بودن، امکان بکارگیری طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، سادگی و سرعت عمل بالا در نصب و بکارگیری، امکان بکارگیری در تمام یا بخش‌هایی از نمای ساختمان، امکان بکارگیری در ساخت پیشخوان آشپزخانه و ... . این بلوک‌ها علاوه بر تحمل فشار زیاد، قابلیت عبور نور را نیز دارند به همین علت در ساخت دیوارهای داخلی، نماهای خارجی ، پارتیشن بندی و ... کاربرد زیادی دارند. در ادامه کاربردهای گوناگون بلوک‌های شیشه‌ای را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

منابع: tetraform ـ lushome

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار