عروسک شرور فیلم آنابلا در قطارهای تایوان
کد خبر: ۸۶۳۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 21    -    ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
مشکلی که عروسک آنابلا برای قطارهای تایوان به وجود آورد؛
شرکت برادران وارنر پس از این ماجرا عکس مذکور را از صفحات رسانه های اجتماعی خود حذف کرده و گفته اند که این عکس ها توسط شخص ثالث ارائه شده است و کمپانی مستقیم در تولید این عکس ها نقشی نداشته است.
 قرار دادن عروسک شرور فیلم آنابلا در قطارهای تایوان مشکل ایجاد کرد
 
اختصاصی «تابناک باتو»؛ شرکت خصوصی راه آهن شهری در تایوان برای سوار کردن مسافر غیر مجاز در یکی از قطارهایش به کمپانی فیلم سازی برادران وارنر شکایت کرد.

مسافر مورد سؤال Annabelle بود؛ عروسک شرور از فیلم ترسناک آمریکایی Annabelle: Creation که در اواخر ماه جاری در سینماهای آن کشور بر روی پرده خواهد رفت.

بنا بر گزارش United Daily News، شرکت High Speed Rail (HSR) تایوان پس از دیدن تصاویری در صفحه فیس بوک کمپانی Warner Bros از عروسک آنابلا که در یکی از قطارهایش گرفته شده بود،  به این کمپانی شکایت کرد.

چای جون فانگ، سخنگوی کمپانی HSR اظهار داشت: عروسک مقررات شرکت HSR را نقض کرده، چون هر که مایل به فیلمبرداری یا گرفتن عکس برای مقاصد تجاری در قطارهای این شرکت باشد، ابتدا باید فرم درخواست رضایت نامه را تکمیل کند و با رضایت شرکت فیلمبرداری را انجام دهد.
قرار دادن عروسک شرور فیلم آنابلا در قطارهای تایوان مشکل ایجاد کرد 
شرکت برادران وارنر پس از این ماجرا عکس مذکور را از صفحات رسانه های اجتماعی خود حذف کرده و گفته اند که این عکس ها توسط شخص ثالث ارائه شده است و کمپانی مستقیم در تولید این عکس ها نقشی نداشته است. به گزارش تایوان نیوز، تیم حقوقی شرکت برادران وارنر شروع به حل و فصل مسأله کرده است.

گفتنی است، بازتاب مخاطبان رسانه های اجتماعی راجع به این خبر بسیار دوگانه بوده و برخی حق را به شرکت خصوصی قطار داده اند و برخی دیگر از کمپانی برادران وارنر طرفداری کرده اند.
 
این در حالی است که رخ دادن این اتفاق در ماه قبل در یکی از قطارهای کشور مالزی با آغوش باز از طرف کمپانی راه آهن شهری مالزی پذیرفته شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
1
آنابل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
0
1
ببینید شما که میگین قصه ی انبالا واقعیت داره قصه همون داستان.یعنی خیال.یعنی افسانه. اقا شما که اینو میگین بعضی از بچه ها باور میکنند خواهشن دیگه حرف های دروغ نزنین چون چرت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار