راز زیبایی پوست زنان کره ای
کد خبر: ۸۶۲۷۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
از نظر مردان کره ای، داشتن پوستی نرم، صاف و شفاف بدون هیچ نقصی مهم ترین قدم برای رسیدن به موفقیت است و برای این منظور چه مرد و چه زن از شیوه های سنتی بهره می برند. آنها حتی در مراقبت از پوست هم به اصولی پایبند هستند.
راز زیبایی پوست زنان کره ای
از نظر مردان کره ای، داشتن پوستی نرم، صاف و شفاف بدون هیچ نقصی مهم ترین قدم برای رسیدن به موفقیت است و برای این منظور چه مرد و چه زن از شیوه های سنتی بهره می برند. آنها حتی در مراقبت از پوست هم به اصولی پایبند هستند. مثلا با تکنیک لایه لایه پوست را از صدمه های محیطی دور می کنند. براساس آن مواد موردنیاز لایه به لایه روی هم قرار می گیرند و هدف از انجام آن، کسب بهترین نتیجه و فایده از هر ماده ای است که روی پوست می آید. کره ای ها در لایه نخست از یک لوسیون مرطوب و نرم کننده استفاده می کنند. روی این کرم سرم روشن کننده پوست، بعد کرم ضدآفتاب و در نهایت کرم های آرایشی استفاده می کنند. شاید پیروی از عادت کره ای ها در مراقبت از پوستشان بتواند به شما نیز در داشتن پوستی زیبا کمک کند. اکثر زنان کره ای ماسک های خانگی تهیه و برای روشن یا نرم شدن پوستشان در طول روز از آنها استفاده می کنند.
 
راز زیبایی پوست زنان کره ای 
ماسک شیر
 
کره ای ها از شیر برای پاک کردن صورت استفاده می کنند و معتقدند شیر به نرم و لطیف شدن پوست کمک می کند. آنها برای این کار مقداری شیر کم چرب یا پرچرب را در کاسه ای بریزید و به کمک پنبه روی صورت بمالید. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا شیر روی صورت خشک شود بعد آن را آب بکشید و از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
 
ماسک چای سبز
 
آنتی اکسیدان موجود در چای سبز عملکردی ضدالتهابی دارد و از افتادگی پوست پیشگیری می کند. انواع چای حاوی ویتامین های A، B، C، E، P، تانین، فلاونول و فلور هستند. چای سبز در مقایسه با سایر چای ها، ویتامین C و چای سیاه ویتامین E بیشتری دارد و می توان از آنها به عنوان ماسک های روزانه استفاده کرد. برای تهیه ماسک چای، آن را دم کنید و اجازه بدهید در یخچال خنک شود. بعد صورتتان را با آن بشویید و از یک حوله گرم روی صورت استفاده کنید. سپس صورتتان را مجددا با چای سبز خنک شده آب بکشید. همچنین می توانید 2قاشق غذاخوری خاک سفید را با چای سبز دم شده و 2 قطره اسانس درخت چای مخلوط کنید و آن را روی صورت بمالید. بعد از 15 دقیقه آن را بشویید. برای تهیه ماسک از چای سیاه نیز مقداری چای سیاه را با شکر قهوه ای در ظرفی بجوشانید و اجازه بدهید تا درجه 40-37 خنک شود. به این مخلوط آرد اضافه کنید و آن را روی صورت بزنید و بعد از 15 دقیقه آب بکشید.
 
ماسک برنج
 
برنج یک ماده غذایی حاوی ویتامین E، اسیدهای چرب اصلی و نشاسته است که به نرمی پوست کمک می کند. همچنین برنج به افزایش رطوبت پوست و تحریک و نوسازی سلولی پوستی و استحکام پوست کمک می کند. ماسک برنج در کره طرفدار دارد. برای تهیه ماسک برنج ابتدا آن را آبکش کنید. آب به دست آمده سفید و حاوی نشاسته است و از آن می توان به عنوان لوسیون استفاده کرد. از آرد برنج هم می توانید ماسک نرم کننده درست کنید. برای این منظور ابتدا مقداری روغن کنجد روی بدن بمالید بعد یک قاشق غذاخوری آرد برنج را با شیر مخلوط کنید و لایه ای ضخیم روی پوست قرار دهید. بعد از 15 دقیقه آن را بشویید. این ماسک آرام بخش، نرم کننده و روشن کننده پوست است.
 
ماسک آب گازدار
 
زنان کره ای از آب گازدار برای روشن کردن پوستشان استفاده می کنند. آب گازدار غنی از ریزمغذی هایی مثل کلسیم، منیزیم و بی کربنات است و به پاک شدن آلودگی ها از روی پوست و افزایش جریان خون کمک می کند. مراقب باشید که از آب گازدار برای شستشوی روزانه پوست استفاده نکنید زیرا به شدت محرک است.
 
ماسک تخم مرغ و عسل
 
برای تهیه این ماسک سفیده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و قبل از خواب روی صورت بمالید. اجازه بدهید ماسک روی صورتتان خشک شود. بعد آن را با آب ولرم بشویید. سفیده تخم مرغ محرک سلول های پوستی و افزایش دهنده جریان خون است و تاثیرات آن در تسریع بهبود زخم های پوستی و سوختگی به اثبات رسیده است.
 
ماسک عسل
 
یک قاشق غذاخوری عسل را با شیرخشک و سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به کمک یک دستمال روی صورت قرار دهید. بعد از 20 دقیقه می توانید آن را بشویید. این ماسک مخصوصا برای افرادی که پوست خشکی دارند مناسب است و انجام آن هر 2 هفته یکبار توصیه می شود.
 
چند نکته :

پوست هم مانند سایر اعضای بدن برای سالم و شاداب بودن به موادمغذی نیاز دارد. از آنجا که سلول های پوستی عمر کوتاهی دارند و مرتب از بین می روند و سلول های جدید جایگزین آنها می شود، لازم است تمام موادمغذی همیشه در دسترس باشد.
 
تغذیه متعادل و متناسب در درجه اول برای داشتن پوست سالم و شاداب ضروری است اما مصرف برخی مواد نقش پررنگ تری در سلامت پوست دارد که از آن جمله می توان به اسیدهای چرب ضروری که در روغن زیتون و روغن کانولا موجود است، آنتی اکسیدان ها، به خصوص ویتامین C و E و موادمعدنی مثل روی و سلنیوم اشاره کرد.
 
بهترین منبع این ریزمغذی ها، میوه و سبزی های تازه، گوشت، حبوبات و مغزهاست. غیر از این موادغذایی، روش پخت نیز در سلامت پوست تاثیرگذار است زیرا براساس روش پخت است که به برخی ریزمغذی ها دسترسی پیدا می کنیم.
 
سرخ کردن موادغذایی در روغن جامد و اشباع و پخت طولانی غذا برای به اصطلاح جاافتادن آن و مصرف موادغذایی سرشار از اسیدهای چرب ترانس و اشباع مثل فست فودها فقط باعث می شود ریزمغذی ها از بین بروند و ارزش تغذیه ای غذا پایین بیایدکه بر سلامت پوست اثر منفی دارند.
 
مصرف زیاد میوه و سبزی ها و روش پخت آرام موادغذایی که کره ای ها از آن تبعیت می کنند، شاید از جمله دلایل اصلی زیبایی و سلامت پوست آنهاست.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
1
6
دختران چشم بادامی بصورت ژنتیکی پوست صاف و نرم و زیبا دارند. در ضمن شدیدا از نور آفتاب پرهیز میکنند. همیشه جوانتر از سنشان نشان میدهند. اما زنان کره ای در بین چشم بادامی های زیباترین زنان هستند. در ژاپن اگر یک زن ژاپنی خوشگل باشد میگویند که شبیه کره ای هاست. زنان کره ای به ندرت با غیر کره ای ازدواج میکنند. وقتی کره ایها در آمریکا ازدواج میکنند همان اول خانواده ها و دوستانشان جمع شده و یک خانه، لوازم خانه، و اتومبیل به عنوان کادو برای عروس و داماد میخرند که در شروع زندگی مشترک راحت باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
مردمان آسیای شرقی چه زن و چه مرد بصورت ژنتیک پوست کشیده ای دارند
بعلاوه اینکهاستفاده از لوازم آرایشی ویژه پوست در کره بسیار متداول است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
1
3
این کره ایها شامل هر دو کره هم میشه؟ یا فقط کره جنوبی را شامل میشه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
3
3
از بس قورباغه و سوسک وپشه میخورند شبیه اونا شدن ! درضمن غیر فیلمهاشون که گریمن خیلی هم زشت هستند خخ
خان محمدعلی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۴
1
0
آب در کوزه ما گرد جهان می گردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار