سالاد کلم با سس ارده، لذیذ و مقوی
کد خبر: ۸۶۲۱۷
تاریخ انتشار: 2017 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
ارده از دانه‌های کنجد تفت داده شده و کوبیده شده به دست می‌آید. کنجد، منبع غنی از پروتئین است و ارزش غذایی بالایی دارد. هر قاشق غذاخوری کنجد، تأمین کننده 14 درصد از نیاز روزانه به کلسیم بدن است؛ مصرف 50 گرم از کنجد، 25 درصد از نیاز روزانه به اسید فولیک را بر طرف می‌کند.
سالاد کلم با سس ارده، لذیذ و مقوی
اختصاصی تابناک باتو؛ ارده از دانه‌های کنجد تفت داده شده و کوبیده شده به دست می‌آید. کنجد، منبع غنی از پروتئین است و ارزش غذایی بالایی دارد. هر قاشق غذاخوری کنجد، تأمین کننده 14 درصد از نیاز روزانه به کلسیم بدن است؛ مصرف 50 گرم از کنجد، 25 درصد از نیاز روزانه به اسید فولیک را بر طرف می‌کند. این دانه، منبع آهن گیاهی است که برای رفع خستگی مفید است همچنین مصرف این دانه گیاهی برای افرادی که مبتلا به کم خونی فقر آهن هستند، می‌تواند بسیار مۆثر باشد. امروز برای شما روش تهیه‌ی یک نوع سالاد با سس ارده را قرار داده‌ایم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این سالاد و سس خوشمزه، با ما همراه باشید.

سالاد کلم با سس ارده، لذیذ و مقوی

مواد لازم:

کلم: نصف یک عدد بزرگ
آبلیمو: یک چهارم پیمانه
سیر: 2 حبه‌ی بزرگ
سرکه‌ی سیب: یک چهارم پیمانه
آب: یک چهارم پیمانه
ارده: سه چهارم پیمانه

طرز تهیه:

کلم را به صورت خلالی بسیار باریک، خرد می‌کنیم. آبلیمو، سیر، سرکه، آب و ارده را داخل مخلوط کن ریخته و آن را با سرعت متوسط روشن می‌کنیم تا مواد، کاملا یکدست شوند. سس آماده شده را با کلم مخلوط می‌کنیم. سالاد کلم را در ظرف سرو آن ریخته و به دلخواه، تزیین می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: namnak ـ manalonline
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار