مشکل کارمند مخابرات ارومیه به دست وزیر حل شد +عکس
کد خبر: ۸۵۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
چند روز پیش تصویری نامتعارف از دختری جوان که گفته می‌شد کارمند شرکت مخابرات آذربایجان غربی است و به خاطر اعتراض به شرایط کاری مجبور به ادامه کار در چنین شرایطی شده بود، در فضای مجازی دست به دست شد؛ تصویری ناراحت کننده که اتفاقا از چشم تیزبین وزیر جوان این وزارت‌خانه نیز دور نماند و  وزیر با اشتراک آن در صفحه اینستاگرام،  وعده پیگیری و حل مشکل پیش‌آمده را داد.
 
کارمند مخابرات ارومیه

جهرمی در اینستاگرامش چنین نوشته بود: " این تصویر را دیروز در میانه شلوغی کار دیدم. زیرنویس عکس حاکی از این بود که با کارمند معترضی در مخابرات آذربایجان غربی برخورد شده و میز و صندلی وی جمع آوری شده است. اخباری به من دادند که تقاضاهای این گروه قابل اجابت نیست و خارج از قواعد فعلی مخابرات ایران است. موضوع را در همان شلوغی برای مدیرعامل مخابرات ایران ارسال کردم و خواستم سریعا پیگیری کنند و مشکل مرتفع گردد. بخش بزرگی از توان ارتباطات کشور به سرمایه انسانی است. مخابرات ایران شاید در ظاهر با مشکلات مالی مواجه باشد اما همواره حفظ کرامت انسانی بر ما واجب است. امیدوارم به زودی جای این اشک و تلخی، لبخند و شادی بر لبان این خواهر آذری ام نقش ببندد ".

کارمند مخابرات ارومیه

 حالا پس از گذشت چند روز، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات، در آخرین پست اینستاگرامش، از باز شدن گره کار این شهروند آذری‌زبان خبر داد و این بار با انتشار چهره‌ای خندان از این دختر خانم، از حل شدن مشکل این کارمند خبر داد.

جهرمی در اینستاگرامش نوشت : " بنا بر گزارشی که مخابرات ایران ارائه کرد، با حضور بازرس ویژه در ارومیه و دلجوئی و پیگیری، مشکل خواهر آذری ام حل شد. خوشحالم که امروز لبخند رضایت را در چهره ایشان میبینم".

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
4
دمت گرم وزیر محترم امیدوارم همین جور خوب پیشبری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار