بیماری عجیبی که شما را موقتا کور می‌کند+عکس
کد خبر: ۸۵۷۲۴
تاریخ انتشار: 2017 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
ناتالی آدلر، در ۱۳ سال اخیر با یک بیماری عجیب مبارزه می‌کند که باعث می‌شود چشم هایش سه روز بسته باشند و او را کاملا نابینا می‌کند. پس از آزمایش‌ها و روش‌های بی شمار، پزشکان هنوز نمی‌دانند بیماری او دقیقا چیست.
 
 زندگی ناتالی یک روز عادی در ۱۷ سالگی او تغییر کرد. او با پلک‌های بسیار متورم بیدار شد و چشم هایش به زودی شروع به بسته شدن‌های متناوب در دوره‌های مختلف زمانی کردند. در عرض چند هفته، آن‌ها به مدت سه روز بسته می‌شدند و سه روز عادی بودند و متوجه شد مجبور است به این روند تناوبی عجیب عادت کند، زیرا پزشکان نمی‌توانستند بفهمند مشکل از چیست. رئیس عصبی چشم پزشکی بیمارستان ملبورن در سال ۲۰۰۸ اعلام کرد که وضعیت ناتالی یک راز است و قابل تشخیص نیست. تا به امروز پس از صد‌ها آزمایش پزشکان هنوز بیماری او را یک معما می‌دانند.
 
این زن استرالیایی در روزهایی که چشمانش بسته هستند، پلک‌ها کاملا بسته هستند به جز یک شکاف کوچک در چشم چپ که نمی‌تواند با آن کاری کند. او چندین بار تحت اعمال جراحی ناموفق قرار گرفته و اکنون بعد از اینکه ۹۹ % از عضلات پلکش برداشته شدند تا مانع از بسته شدن چشم‌ها شوند، از لحاظ قانونی نابینا است. با این حال او از تزریق بوتاکس استفاده کرده تا چشم هایش را لااقل نیمه باز نگه دارد، اما کوری هم چنان حداقل ماهی یک بار اتفاق می‌افتد. آنچه پرونده ناتالی را سخت می‌کند این است که به نظر می‌رسد او تن‌ها کسی است که به این بیماری مبتلاست. بیش از ۴۰ متخصص او را در ۱۳ سال اخیر معاینه کرده اند، اما هیچکس توضیحی برای آن پیدا نکرده است.
 
یبماری عجیبی که باعث می‌شود چشم‌ها سه روز بسته شوند 
 
یبماری عجیبی که باعث می‌شود چشم‌ها سه روز بسته شوند 
 
یبماری عجیبی که باعث می‌شود چشم‌ها سه روز بسته شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار