فوتبالیست‌ها و هنرمندانی که با هم در ارتباطند +تصاویر
کد خبر: ۸۵۶۸۶
تاریخ انتشار: 2017 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
سوپر استارها و سلبریتی ها در جوامع امروزی صاحب جایگاه ویژه ای هستند و در این بین هنرمندان، به خصوص بازیگرها و خواننده ها در کنار فوتبالیست ها بیش از همه در مرکز توجهات مردم قرار دارند. در حالی که تصور رایج بر این است که این دو قشر کمترین تفاهم را با هم دارند و زمینه کاری و روحیات آنها همواره به عنوان دیواری میان شان قرار دارد، در سال های اخیر ارتباط بین این دو قشر افزایش یافته است.
 

فوتبالیست‌ها و هنرمندانی که با هم در ارتباطند
 
حتی گاها فوتبالیست ها وارد دنیای بازیگری و خوانندگی شدند و هنرمندانی هم با تشکیل تیم های ورزشی برای مثال در جام جهانی فوتبال هنرمندان حاضر شدند.

افزایش این رابطه مورد استقبال این به اصطلاح سلبریتی ها قرار گرفته؛ به طوری که گاها هنرمندان برای حمایت فوتبالیست مورد نظر در ورزشگاه حاضر می شوند و یا بالعکس فوتبالیست ها به سینما یا کنسرت بازیگر و خواننده محبوبشان می روند.

دیدارهای دو نفره و چند نفره هم از بخش های دیگر دوستی این اقشار از جامعه است که با گسترش فضای مجازی رابطه آنها وارد فاز جدیدی شده و دعوت به چالش های مختلف به جذابیت این نوع دوستی افزوده است و کاربران هم از آن ها استقبال می کنند.

آخرین مورد از چالش هایی که میان سلبریتی ها رواج پیدا کرده، دعوت به صرف چای بود که همواره در سنت ایرانی جایگاه خاصی داشته و نوشیدن آن همراه با لذت و عادت است.

هر چند نمی توان میزان دوستی و سطح روابط بازیگران، فوتبالیست ها و خواننده ها با همدیگر را مشخص کرد و این جزو حریم شخصی آنها هم محسوب می شود اما فضای مجازی توانسته تا حدودی از روابط آنها پرده بردارد و خود سوپر استارها هم با انتشار تصاویر و مطالبی در صفحات منتسب به خود، در این جهت به ما کمک می کنند.

خبرنگار جی پلاس با دریافتی از صفحات اجتماعی (اینستاگرام، توییتر و فیس بوک) چهره های هنری و ورزشی، گزارشی از روابط جالب آنها با یکدیگر را در پی می آورد:

شاید فوتبالیست های پیشکسوت زیادی مانند علی کریمی، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان، احمدرضا عابدزاده، جواد نکونام و .. از محبوبیت بیشتری نسبت به اسامی زیر برخوردار باشند اما با توجه به خداحافظی آنها از دنیای فوتبال، نامشان در این فهرست قرار نگرفت و در عین حال باز هم تاکید می شود که منابع این گزارش، صرفا صفحات شخصی چهره های در فضای مجازی بوده و نمی توان با قطعیت از نوع و سطح ارتباط آنها با هم صحبتی کرد.

سردار آزمون

بازیکن جوان و ملی پوش تیم ملی به واسطه بازی، قیافه و شوخ طبعی خود طرفداران بسیار زیادی دارد و شاید بیش از هر فوتبالیست دیگری با هنرمندان در ارتباط است. او عموما با هنرمندان هم سن و سال خود مطالبی را در اینستاگرام رد و بدل می کند و در آخرین مورد که مربوط به چالش نوشیدن چای می شود، در حالی که از دعوت شدن توسط حسین "تهی" ( خواننده رپ خارج از کشور) به این چالش خبر داده بود، بعد از انتشار تصویر در حال نوشیدن چای سه بازیگر سینما و تلویزیون یعنی بهاره افشاری، حسین سلیمانی و شهرزاد سلیمان زاده، آنها را به این چالش دعوت کرد.

سردار همچنین عکسی از دیدار با امیر جعفری و مادرش در نمایش تئاتری این بازیگر منتشر کرده بود. او در گذشته هم تصاویری به همراه بازیگرانی مانند هستی مهدوی، محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر و ... را در اینستاگرام خود قرار داده بود. سردار معمولا به موفقیت ها و جوایز بازیگران آقا و خانم، واکنش های احساسی جالبی هم نشان می دهد و شدت هم علاقمند به گرفتن عکس های سلفی است. همانطور که گفته شد خوانندگان خارج از کشور عمدتا در سبک "رپ" و "هیپ هاپ" مانند "حسین تهی" ( از خوانندگان خاج از کشور) از دوستان صمیمی او هستند.

 

فوتبالیست ها و هنرمندانی که با هم در ارتباط هستند + تصاویر

اشکان دژاگه

"آشه" ( نامی که آلمانی ها برای دژاگه برگزیده اند) که در آلمان بزرگ شده و خلق و خوی آلمانی ها را دارد، از زمان حضور در ایران توانسته با چندین بازیگر و خواننده ایرانی ارتباط بگیرد. البته او عمدتا با خوانندگان ایرانی خارج از کشور ارتباط دارد و در اینستاگرام تصاویر خود را با آنها تبادل می کند. او توسط خواننده سبک رپ یعنی یاس به چالش چای دعوت شد. چندی پیش در یکی از پیام های اینستاگرامی خود در جواب به امیر حسین مقصودلو (تتلو) ابراز امیدواری کرده بود که بتواند او را از نزدیک دیدار کند.

 
فوتبالیست ها و هنرمندانی که با هم در ارتباط هستند + تصاویر
 

 کمال کامیابی نیا

بازیکن محجوب و ملی پوش پرسپولیس جزو بازیکنان کم سر و صدا است و معمولا پیام های خاصی را در اینستاگرام یا توییتر منتشر نمی کند. او کمتر در محافل غیر فوتبالی هم دیده می شود و اکثر دوستانش پرسپولیسی و فوتبالی هستند اما در ماجرای چالش نوشیدن چای، در کنار دو پرسپولیسی دیگر، علی کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون که معمولا با سریال های مهران مدیری شناخته شده را هم به این چالش دعوت کرد.

 

فوتبالیست ها و هنرمندانی که با هم در ارتباط هستند + تصاویر

خسرو حیدری

خسرو حیدری فوتبالیستی است که با فوتبالیست ها هم خیلی کم ارتباط دارد و کاملا فرد خانواده دوست و کم معاشرتی است اما او هم در ادامه سریال ارتباط فوتبال و هنر، عکسی را کنار زانیار خسروی، خواننده پاپ منتشر کرده و عنوان خسرو و خسروی را ضمیمه آن کرده است.

 


فوتبالیست ها و هنرمندانی که با هم در ارتباط هستند + تصاویر

 

فرشاد احمدزاده

همانقدر که کم مصاحبه است، به یکی از شوخ ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده و حضور پر رنگی در تلویزیون دارد. او در نوروز 96 در برنامه تحویل سال شبکه یک حاضر شد و بعد از گذشت چند ماه عکسی را در کنار مجری آن برنامه یعنی پدارم کریمی منتشر کرده است. فرشاد اخیرا در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و احتمالا بعد از این ارتباطش با دنیای هنر بیشتر خواهد شد.


فوتبالیست ها و هنرمندانی که با هم در ارتباط هستند + تصاویر

سعید عزت اللهی

هافبک ملی پوش باشگاه روستوف روسیه، همانند سردار آزمون ارتباط خوبی با اهالی هنر دارد و علاوه بر حضور در برنامه های تلوزیونی با اجرای علی ضیاء، رامبد جوان و ... در جشنواره فیلم فجر 95 هم حاضر شد و چندین فیلم را دید. او در فضای مجازی ارتباط نزدیکی هم با ترلان پروانه دارد. این بازیکن همچنین بارها در برنامه های تلویزیونی با محتوای سرگرمی حضور چندین باره ای داشته است.

 

فوتبالیست ها و هنرمندانی که با هم در ارتباط هستند + تصاویر

 

کریم انصاری فرد

مهاجم پاناتینایکوس یونان جزو کسانی بود که توسط مسعود شجاعی به چالش نوشیدن چای دعوت شد و پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون که بارها در بازی های استقلال و تیم ملی در ورزشگاه حاضر شده بود را به چالش کشید. کریم البته مانند دیگر لژیونرهای ایرانی ارتباط زیادی با هنرمندان ندارد.

 

فوتبالیست ها و هنرمندانی که با هم در ارتباط هستند + تصاویر


رضا قوچان نژاد

مهاجم قوچانی تیم ملی که در هلند بزرگ شده و فوتبال را هم در این کشور آغاز کرده، بعد از دعوت شدن به تیم ملی، زبان فارسی خود را بهبود بخشید و به واسطه گل هایی که برای تیم ملی در راه جام جهانی 2014 به ثمر رساند، به محبوبیت ویژه ای دست یافته است. او سال گذشته به جرگه متاهل ها پیوست و با سروین بیات، خواهر ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. علاوه بر این رضا علاقه بسیار زیادی هم به هنر دارد و به خوبی پیانو می زند و تصاویری را هم از دیدار با رضا صادقی خواننده و حسین تهی خواننده خارج از کشور منتشر کرده است.


فوتبالیست ها و هنرمندانی که با هم در ارتباط هستند + تصاویر

سروش رفیعی

هافبک خلاق الخور قطر و سابق پرسپولیس علاقه زیادی به هنر دارد و در برخی از کنسرت های خوانندگان پاپ مانند محسن یگانه حاضر شده و به تبادل تصاویر هم با آنان پرداخته است. سروش از علاقه مندان به کار خواننده رپ یعنی یاس هم است و بارها در دیدار با او دیده شده است. البته او با سینماگرانی مانند جواد رضویان و مهراب قاسم خانی، ترانه علی دوستی هم و ... تصاویری را منتشر کرده است. به طور کلی سروش علاقه زیادی به هنر دارد و از همین رو دوستانی هم در این زمینه دارد.


فوتبالیست ها و هنرمندانی که با هم در ارتباط هستند + تصاویر

حسین ماهینی

بازیکن بوشهری پرسپولیس علاقه بسیاری به این خطه از کشور و وطنش داشته و با اکثر گروه های موسیقی مانند گروه لیان در ارتباط است. او اخیرا هم تصاویری را از رضا یزدانی، خواننده سبک راک ایران که با یک گروه بوشهری همکاری داشته، منتشر کرده است. چندین بار هم دیدارهایی را با بازیگرانی مانند جواد رضویان، مهراب قاسم خانی داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار