نیمار به تهران می آید؟!
کد خبر: ۸۵۶۷۴
تاریخ انتشار: 2017 September 14    -    ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
روزنامه هفت صبح نوشت: پرسپولیس با شکست الاهلی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و حالا یکی از مدعیان جدی قهرمانی آسیاست.


 نکته قابل توجه اینکه سرمربی پرسپولیس در صحبت‌های روحیه بخشی که با شاگردانش در ماه‌های اخر داشته به آنها گفته است با قهرمانی در آسیا می توانند در مقابل تیم‌های بزگ دنیا به میدان روند و به افتخارات بیشتری برسند. رویارویی با ستارگان دنیا از جمله ستارگان رئال مادرید موضوعی است که برانکو مدام در صحبت‌هایش با سرخپوشان به آن اشاره می‌کند تا انگیزه آنها را برای قهرمانی در آسیا افزایش دهد. روزی که ملی‌پوشان پرسپولیس توسط کارلوس کی‌روش از اردوی تیم ملی در امارات به تهران برگردانده شدند برانکو خطاب به آنها گفت؛ از الان فقط به یک چیز فکر کنید؛ قهرمانی در آسیا.

طاهری به دنبال بازی با پاری‌سن‌ژرمن

باشگاه پرسپولیس در تلاش است در صورت قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با یکی از تیم‌های بزرگ اروپا در ورزشگاه ازادی به میدان رود. طاهری قصد داشت این اتفاق فصل پیش رخ دهد . تیم‌هایی چون اتلتیکو مادرید و بایرن‌مونیخ در ابتدا به سرخپوشان چراغ سبز نشان دادند اما در ادامه طرفین از نظر مالی به توافق نرسیدند. هم اکنون شرایط فرق دارد و پرسپولیسی‌ها در حال مکاتبه با چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله پاری‌سن‌ژرمن هستند تا در صورت ممکن در زمستان یکی از این تیم‌ها را به تهران بکشانند.

هزینه 15 میلیاردی

در مذاکراتی که مسئولان باشگاه پرسپولیس با واسطه‌ها داشته‌اند متوجه شده‌اند که آوردن تیمی مثل پاری‌سن‌ژرمن حداقل 15 میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه در بر خواهد داشت. این مبلغ شاید در ظاهر سنگین باشد اما باشگاه پرسپولیس می‌تواند از طریق اسپانسر و تبلیغات دور زمین و همچنین همکاری با صدا و سیما خیلی بیشتر از این پول را درآمد داشته باشد. با توجه به این قضیه مسئولان باشگاه پرسپولیس به طور جدی پیگیر این قضیه هستند تا در صورت قهرمانی در آسیا و قبل از رفتن به جام باشگاههای جهان با یک تیم بزرگ اروپایی بازی کنند. البته اگر پرسپولیس نتواند فینالیست لیگ قهرمانان آسیا باشد هم مسئولان این باشگاه به تلاش‌های خود برای بازی با یک تیم بزرگ اروپایی در زمستان ادامه خواهند داد.

منبع: جام جم آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار