دشمن جدید پلیس اندونزی
کد خبر: ۸۵۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 13    -    ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
یک اتفاق بی نظیر، مسئولین اندونزی گروهی از نیروهای امنیتی و پلیس را برای کمک به روستاییان جزیره ی جاوه به کار گمارده اند تا از حمله ی میمون ها که باعث موجی از اضطراب در میان مردم محلی می شود جلوگیری کنند.
 دشمن جدید پلیس اندونزی
 
دشمن جدید پلیس اندونزیاختصاصی «تابناک با تو»؛ در حالیکه نیروهای پلیس در کشورهای مختلف جهان در حال انجام وظیفه و محافظت از مردم در مواجهه با مجرمین و بزهکاران هستند، پلیس اندونزی در یک مورد عجیب موظف به دستگیری میمون ها است. در یک اتفاق بی نظیر، مسئولین اندونزی گروهی از نیروهای امنیتی و پلیس مسلح را برای کمک به روستاییان جزیره ی جاوه به کار گمارده اند تا از حمله ی میمون ها که باعث موجی از اضطراب در میان مردم محلی می شود جلوگیری کنند. دلیل این امر ارائه ی چندین گزارش مبتنی بر حمله ی میمون ها به کودکان و سالمندان بوده است.

در چندماه اخیر تعداد حملات میمون های مکاک که با دُم های بلند خود متمایز می شوند در منطقه ی بویولالی در وسط جاوه رو به افزایش بوده است.
 
دشمن جدید پلیس اندونزی 
 پلیس اندونزی اگر مجبور شود (با وجود مخالفت گروه های حمایت از حیوانات) هم می تواند به سمت میمون ها تیراندازی کند، اما اغلب با تله گذاری آنها را به دام می اندازند.

دلیل اصلی هجوم میمون ها به مناطق مسکونی، تخریب و از بین رفتن زیستگاههای طبیعی آنها می باشد که باعث تقابل حیات وحش و زندگی انسانها گردیده است.
 
دشمن جدید پلیس اندونزی 
گاهی حملات حیوانات از جمله میمونها و شامپانزه ها می تواند بسیار خطرناک باشد و آسیب های جبران ناپذیری را به وجود آورد.
 
دشمن جدید پلیس اندونزی 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
1
0
بیخود نیست میگن میمون هر چی زشت تره، وحشی گریش هم شدیدتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار