مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما» +عکس
کد خبر: ۸۵۴۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
ملانیا ترامپ و میشل اوباما بانوهای اول آمریکا هستند که از حرف ها و رفتارهایشان گرفته تا لباسی که به تن می کنند، زیر ذره بین اند. اخیرا لباس های لاکچری که ملانیا ترامپ به تن می کند جنجال آفریده و نقدهای منفی زیادی به او شده است. منتقدان حتی بارها شیوه لباس پوشیدن او را با میشل اوباما مقایسه کرده اند.

از این رو ما نیز بر آن شدیم تا در این مطلب پوشش این دو زن قدرتمند جهان را با هم مقایسه کنیم تا بدانیم که ملانیا ترامپ واقعا در لباس پوشیدن افراط می کند یا که این نقدها شایعاتی بیش نیست.

در ادامه چند نوع پوشش ملانیا ترامپ و میشل اوباما را که در موقعیت هایی مشابه قرار داشته اند، با هم مقایسه کرده ایم.

کنوانسیون های سیاسی

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری خواه لباسی از برند «Roksanda» با قیمت 2190 دلار و کفش های «Christian Louboutin» به قیمت 675 دلار به تن داشت. لباس او درست 1 ساعت پس از سخنرانی اش با قیمتی بسیار بالا به فروش رسید.

میشل اوباما

لباسی که میشل اوباما در همین مراسم به تن داشت شامل پیراهنی از برند Christian Siriano به قیمت 995 دلار و کفشی به قیمت 675 دلار از برند « Jimmy Choo» بود.
 


ملاقات با رهبران خارجی

ملانیا ترامپ

ملانیا ترامپ در ملاقات با سران گروه هفت، لباسی گران قیمت از برند «دولچه و گابانا» به تن کرد که تیتر بسیاری از روزنامه ها شد. این لباس جنجال برانگیز ارزش 51500 دلاری دارد.

بر اساس آمارها متوسط درآمد هر خانواده آمریکایی در سال 2015 اندکی بیش از 55 هزار و 700 دلار آمریکاست و کت رنگی بانوی اول آمریکا تنها 4 هزار دلار ارزان تر از درآمد متوسط یک سال خانواده های آمریکایی است. علاوه بر آن، کیف دستی او نیز از همان برند بود که 1630 دلار می ارزید.

این اولین باری نیست که ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا لباسی از برند دولچه و گابانا به تن می کند. حتی طراح لباس او نیز از ترامپ حمایت کرده و عکس هایی از او را با آن کت مجلل، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
 
مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

میشل اوباما

میشل اوباما نیز در همان مراسم با لباسی که به تن کرد، تیتر بسیاری از روزنامه ها و مجلات شد اما نه به خاطر مجلل بودن لباسش، بلکه تنها برای سادگی آن. لباس او از برند « J. Crew» انتخاب شده بود که قیمتی حدود 474 دلار داشت. در واقع کت او 298 دلار، تاپ 18 دلار و دامن اش 158 دلار می ارزید.
 


موسسات خیره

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

گزارشات حاکی از آن است که صندل های «Rene Caovilla» که ملانیا ترامپ در مراسم موسسات خیریه به پا کرده بود، به تنهایی 1150 دلار می ارزید. شلوار و پیراهن او نیز 225 دلار قیمت داشت که برای یک مراسم ساده بسیار گران قیمت و لاکچری بود.

میشل اوباما

کفش های اسپورتی که میشل اوباما در مراسم خیره به پا کرده بود، از برند « Lanvin» و ارزشی حدود 540 دلار داشت. او کتی « J. Crew» به قیمت 188 دلار را نیز با آن ست کرده بود که در نهایت سادگی می درخشید.
 


کاخ سفید

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

زمانی که ملانیا ترامپ به همراه همسرش به طور رسمی وارد کاخ سفید شدند، ملانیا لباسی گران قیمت به تن داشت. او شلوارش را 575 دلار، کفش اش را از برند «Manolo Blahnik» 595 دلار و بلوز «دولچه و گابانا» اش را 100 دلار خریده بود. اما این تمام ماجرا نبود، بلکه او ظاهر خود را با کیفی از برند «هرمس» و به قیمت 13000 دلار تکمیل کرد.

میشل اوباما

میشل اوباما به برند «J. Crew» علاقه زیادی دارد به طوری که چه در تابستان و چه در زمستان اکثر لباس های خود را از این برند خریداری می کند. لباسی که او در محوطه کاخ سفید به تن کرده نیز از همین برند می باشد که به ارزش 228 دلار ژاکت و 29.5 دلار تی شرت است.
 


سفر

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

ملانیا یه تازگی ثابت کرده که تنها میشل اوباما طرفدار برند «J. Crew» نیست، بلکه خود او نیز لباس هایی از این برند را به مراتب به تن می کند. به عنوان مثال بلوزی که او در یکی از سفرهای خود به تن کرده، از این برند و به ارزش 75 دلار است. او بلوز خود را با یک شلوار صورتی به قیمت 228 دلار ست کرده است.

میشل اوباما

عکس های گرفته شده از میشل اوباما در طول تعطیلات سال 2009، نشان می دهد که او چقدر سادگی را به تجمل ترجیح می دهد که البته او بعدها با دیدن این عکس اش اعتراف کرد که از لباسی که به تن کرده بود، پشیمان است و باید کمی بیشتر به آن اهمیت می داد.
 


کنگره آمریکا

مقایسه استایل «ملانیا ترامپ» و «میشل اوباما»

ملانیا ترامپ

کتی که ملانیا ترامپ برای شرکت در کنگره آمریکا به تن کرده « Michael Kors» و 5000 دلار و دامن اش 46000 دلار است که روی هم به 9600 دلار می رسد.

میشل اوباما

میشل اوباما در کنگره 2015 کتی از برند « Michael Kors» به تن کرد که 1595 دلار می ارزد. این کت نیز پس از اتمام مراسم به قیمتی بالا فروخته شد.

هم ملانیا ترامپ و هم میشل اوباما استطاعت مالی کافی را برای خریدن گران ترین لباس ها دارند اما آنچه اهمیت دارد سیاست آنها در شیوه لباس پوشیدن است. میشل اوباما نخستین بانوی اول آمریکایی- آفریقایی در عین زیبایی و شیک بودن، سادگی را ترجیح می دهد اما ملانیا ترامپ لباس های لوکس تر را می پسندد و معتقد است که روی مردم تاثیر بیشتری خواهد گذاشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
2
8
هیچ وقت کلاسی که میشل اوباما داشت رو ملانیا ترامپ نداره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
0
2
چرا نگفتید خانم اوباما دکترای حقوق از هاروارد داره و همین کافیه برای تمایزش از اون زن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار