واکنش بهاره رهنما به شایعه درباره همسرش +عکس
کد خبر: ۸۵۲۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
بهاره رهنما در این باره نوشت: همسر من امیر خسرو عباسی در نوجوانی پدر بزرگوارش مرحوم جمال عباسی رو در سانحه‌ای از دست داده، لطفا اکر شایعات کذب در مورد ایشون شنیدید خصوصا در مورد مناسبات خاص با هر نهادی حتما تکذیب کنید.
 
واکنش بهاره رهنما به شایعه درباره همسرش
 
 چند روز پس از این که شایع شده بود «حسن عباسی» سخنران مشهور اصولگرا، پدر همسر جدید بهاره رهنما است، این بازیگر سینما در پستی تلگرامی چنین نسبتی را تکذیب کرد.

بهاره رهنما در این باره نوشت:

«همسر من امیر خسرو عباسی در نوجوانی پدر بزرگوارش مرحوم جمال عباسی رو در سانحه‌ای از دست داده، لطفا اکر شایعات کذب در مورد ایشون شنیدید خصوصا در مورد مناسبات خاص با هر نهادی حتما تکذیب کنید، قرار نیست همه را به یک چوب بزنید و قرار نیست هرکس مرید اهل بیت بود لزوما با مشاغل دولتی در ارتباط باشد! و من افتخار می‌کنم که همسرم از کارافرینان برتری است که فقط به همت و کوشش خودش در جایگاه فعلی اش قرار گرفته». 
دیارمیرزا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
6
30
بابا جون یه شوهر کردی چته تو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
4
22
آدم با چتر نجات از هواپیما بپره چتره باز نشه و چتر یدکیش هم باز نشه بهتره تا اینجور جو گیر بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
3
پول لعنتی چه کارها که نمیکنه
محمدخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
1
2
خانم رهنما ، با همه ارادتی که نسبت به شما دارم بویژه آرزوتون در برنامه خدوانه که اعلام کردید مشتاق زیارت روی ماه امام حسین (ع) بود به عرض برسانم طلاق گرفتن و ازدواج مجدد اصلا خلاف شرع نیست ولیکن بعضی رفتار از افراد بخصوص افراد شاخص جامعه خیلی بعید و قبیح می باشد . مثلا به راحتی می فرمائید من از همسرم جدا شدم و الان با هم دوست هستیم .( جدا چقدر جمله شما زشت و بی پایه وو اساس است ) و یا انتشار عکسهای ازدواج دومتان در شان شما نبود بیشتر اینگونه عکسهای ازدواج در سنین دختر خانم شما می باشد نه شما که سالها تجربه زندگی مشترک را در کارنامه زندگیتان دارید .
بابت تمام نقشهای موفق شما در سینما و تلوزیون بویژه کار خوب طنزتون از شما تشکر می کنم و بار دیگر توصیه می کنم مراقب رفتارتان باشید و نیازی به دایره گذاشتن زندگیتان در فضای مجازی نمی باشد مگر اینکه خودتان از این عمل سودی ببرید .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار