بدترین کره تاریخ مسافر روسیه شد
کد خبر: ۸۵۰۵۱
تاریخ انتشار: 2017 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
 تیم کره جنوبی اگرچه در مسابقات جام ملت های آسیا به فینال رسیده بود، اما در مقدماتی جام جهانی نتوانست نتایج خوبی بگیرد. کره ای ها با اشتیلیکه مربی نام آشنای آلمانی رقابت ها را شروع کردند و بسیار امیدوار بودند تا بتوانند ضمن شکستن طلسم مقابل ایران با اقتدار به جام جهانی بروند؛ اما این تیم بازی هایی را انجام داد که از دید هواداران و کارشناسان بسیار متفاوت از دوره های گذشته بود.

کره جنوبی از 10 مسابقه و 30 امتیاز ممکن 15 امتیاز به سختی کسب کرد و در شرایطی به طور مستقیم بعد از ایران  راهی جام جهانی شد که سایر تیم های گروه حریف خطرناکی برایش نبودند. کره ای ها به واسطه نتایج ضعیف در میانه راه حتی مجبور شدند تغییراتی را روی نیمکت خود نیز ایجاد کنند و از مربی بومی سود ببرند.

شاید اگر ازبکستان از مربی بهتری روی نیمکت خود سود می برد و یا قطر می توانست با بازیکنان دورگه اش نتایج بهتری کسب کند و حتی سوریه و چین خوش شانس تر بودند، اکنون کره جنوبی به طور مستقیم مسافر روسیه نمی شد. کره ای ها نسبت به دوره های قبل که راحت تر از هر تیمی در زمین حاضر می شدند و جواز حضور در جام جهانی را به دست می آوردند، در این دوره موفق نبودند و شاید بتوان گفت هر کاری انجام دادند تا راهی روسیه نشوند؛ اما نتایج سایر تیم های گروه آنها را در رده دوم جدول گروه قرار داد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: فوتبال ، کره ، روسیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار