دزد به منزل دروازه بان پرسپولیس زد
کد خبر: ۸۵۰۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
 بوژیدار رادوشویچ دروازه بان دوم پرسپولیس شب گذشته و بعد از بازگشت همراه تیم از تبریز ، بعد از ورود به خانه متوجه شد که منزلش مورد سرقت قرار گرفته است. او به سرعت توسط مدیربرنامه هایش مسئولان انتظامی را در جریان گذاشت.

 در سرقت از آپارتمان رادوشویچ که در غرب تهران واقع شده مقدار زیادی پول نقد و اموال با ارزش او سرقت شده که گفته می شود او قصد داشته این پول ها را برای خانواده اش ارسال کند. درحال حاضر ماموران کلانتری باغ فیض به ریاست سرهنگ ملااحمدی در محل سرقت حاضر و مشغول سرنخ ها برای دستگیری سارقان هستند.

 ورزش سه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
تا نیرو انتظامی را داریم غصه نداریم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
0
0
خونه ما 5 طبقه تک واحدیه، معروف شده به عابر بانک دزدا از بس اومدن اینجا دزدی، هر کاری بگید کردیم، در ضد سرقت، دزدگیر، دوربین، نگهبان محله. ولی باز دزدا میومدن سراغمون، یه بار توپی قفل را میشکستن، یه بار دیلم میزدن زبونه های در ضد سرقتمون را کج میکردن و ... که دیگه خسته شده بودیم که یه مامور پلیس بهمون گفت قفل ضد دیلم بذارید. اول من گذاشتم، همسایه ها گفتن اینم فایده نداره، ولی دوباره دزدا اومدن و در یک شب خونه طبقه اولی و سومی که در و حفاظ ضد سرقت داشت زدن ولی خدا رو شکر خودشونو کشته بودن بیان توی خونه من که نتونسته بودن. یک قفل ضد دیلم از صدتا در ضد سرقت بهتره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار