طرز تهیه‌ی سالاد آووکادو و تخم مرغ
کد خبر: ۸۴۵۴۶
تاریخ انتشار: 2017 September 04    -    ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
آووکادو حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند و باعث سلامت سیستم عصبی می‌شوند. امروز ما برای شما روش تهیه‌ی یک نوع سالاد با این میوه‌ی مفید را قرار داده‌ایم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این سالاد، با ما همراه باشید.
طرز تهیه‌ی سالاد آووکادو و تخم مرغ
اختصاصی تابناک باتو؛ آووکادو حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند و باعث سلامت سیستم عصبی می‌شوند. آنتی‌اکسیدان‌ «گلوتاتین» موجود در این میوه به کبد در تصفیه خون بسیار کمک می‌کند. وجود سطح بالای فولات در این میوه می‌تواند خطر سکته قلبی در افراد مستعد را کاهش دهد. پتاسیم موجود در آن، فشارخون را کاهش می‌دهد و مانع بروز سکته و بیماری قلبی می‌شود و موادمغذی و آنزیم‌های موجود در آووکادو، جداره‌های ملتهب مخاطی در معده و روده کوچک را التیام می‌بخشد. اینها بخشی از خواص میوه‌ی آووکادو است. امروز ما برای شما روش تهیه‌ی یک نوع سالاد با این میوه‌ی مفید را قرار داده‌ایم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این سالاد، با ما همراه باشید.

طرز تهیه‌ی سالاد آووکادو و تخم مرغ

مواد لازم:

تخم مرغ پخته شده: 2 عدد
آووکادو خرد شده: 1 پیمانه
پیاز قرمز خرد شده: 1 عدد
فلفل دلمه‌ی خرد شده: 1 عدد
شوید خشک یا تازه: کمی
نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه:

تخم مرغ پخته شده را خرد کرده به همراه آووکادو، پیاز و فلفل دلمه، در ظرفی می‌ریزیم. در ظرفی جداگانه، سس مایونز را به همراه شوید و نمک و فلفل، ریخته و مخلوط می‌کنیم. سس آماده شده را به مخلوط آووکادو و تخم مرغ، اضافه کرده و هم می‌زنیم. سالاد را در ظرف سرو آن ریخته و به دلخواه، تزیین می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: justfood ـ aftabir

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار