وضعیت مصدومان حادثه اتوبوس دانش‌ آموزان
کد خبر: ۸۴۴۰۸
تاریخ انتشار: 2017 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدیر بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت:‌ چهار دانش آموز هرمزگانی مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس در بیمارستان شهید رجایی شیراز همچنان بستری هستند و حال عمومی این بیماران خوب و سطح هوشیاری آنان مناسب است.
 
حمید خدیوی ابراز داشت:این چهار دانش آموزدر ساعت های اولیه وقوع حادثه به این بیمارستان انتقال یافتند، متاسفانه مچ دست و مچ پای یکی از دانش آموزان به علت شدت آسیب ها قطع شده است.
 
وی با بیان اینکه هیچکدام از دانش آموزان بستری در این بیمارستان قطع نخاع نیستند گفت : اعمال جراحی مناسب بر روی دانش آموزان بستری انجام شده و آنها تا پایان دوره درمان در این بیمارستان بستری خواهند بود ، هنوز نمی توان زمان دقیقی برای ترخیص آنان پیش بینی کرد.
 
این حادثه که در محدوده شهرستان داراب رخ داد ساعت 3:59 صبح جمعه 10 شهریور96 به مرکز تماس 115 اورژانس اعلام شد.
 
اتوبوس واژگون شده حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی بود که با هدف شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بود.
 
آمارهای متفاوتی در باره کشته شدگان و مجروحان حادثه شامل دانش آموزان و دیگر سرنشینان گفته شده ولی کشته شدن هفت دانش آموز تایید شده است که پیکرهایشان به هرمزگان منتقل شده است.
 
کشورمان یکی از بالاترین ارقام تلفات جانی ناشی از سوانح رانندگی را دارد. بر اساس آمار رسمی، هر سال حدود 17 هزار نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می‌دهند.
 
تیرماه سال 95 نیز اتوبوسی که سربازان ارتش جمهوری اسلامی را از پادگان 05 کرمان به اهواز منتقل می‌کرد در نی ریز استان فارس واژگون شد.
 
این حادثه ده‌ها زخمی و 19 کشته بر جای گذاشت که 13 نفر آنان سرباز بودند.
 
دلایل اصلی حوادث رانندگی در ایران، بی‌توجهی رانندگان به قوانین و عامل انسانی ، فرسودگی و استاندارد پایین خودروها و مشکلات ایمنی و فنی جاده‌ها عنوان شده است. 
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار