پاسخ بهنوش بختیاری به حاشیه‌های دیدار با تتلو +عکس
کد خبر: ۸۴۳۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 September 02    -    ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
بهنوش بختیاری بعد از یک ماه و نیم که از حضورش در جشن یکسالگی فارس پلاس می‌گذارد، سکوتش را شکست و در اینستاگرامش نوشت: «میخواستم سکوت کنم اما دیگه طاقت شنیدن توهین و تهمت ندارم، چندی پیش دعوت شدم به تولد یکسالگی فارس پلاس با نیت خیر و اینکه به عنوان کسی که همیشه از صلح و شادی و اتحاد حرف زده و با نیت اینکه بگم من سیاسی نیستم و چپ و راست برام فرقی نداره و الان وقت یکی شدن و وحدته، فارغ از هر گرایش چپ وراستی که زهی خیال باطل البته چون فقط فکر تمیز من بود به این دعوت پاسخ گفتم چرا که در حادثه مجلس همه ما گفتیم ما باهمیم.
 
پاسخ بهنوش بختیاری به حاشیه‌های دیدار با تتلو
 
با این‌که در انتخابات از آقای روحانی حمایت کرده بودم ولی با حضورم خواستم بگم انتخابات تموم شد حالا دیگه وقت متحد بودنه‌، بعد از حضورم دیدم که آقای تتلو هم به اون جمع پیوستن و خدا شاهد است که روحم از حضور ایشون خبر نداشت و کاملا اتفاقی شد این دیدار و از اونجایی که اختلاف نظرشدیدی با ایشون سر مسائل مختلف داشتم به جهت حجب و حیا و اینکه همیشه عاشق صلح و آشتی بودم دیگه رفتار منفی بروز ندادم و اینکه کلا من آدم منعطفیم، ایشون هم برای من قابل احترام هستن و هرچند با نظراتشون مخالفیم. اما توهین را در شان یک انسان نمیبینم، ما حق نداریم فحش بدیم.

گذشت و رفت و توهین‌ها شروع شد و هیچکس پشت من در نیومد و همه فکر کردن من با برنامه‌ریزی اونجا بودم. فکر کردن تفکر من شبیه ایشون شده. فکر کردن من وارد بازی‌های سیاسی شدم و متاسفانه گریبان من ساده و زود باور رو گرفت. هنوزم میگم تفرقه بین ما کار کسانیست که میخوان کشورمون رو ازمون بگیرن ولی من اهل سیاست نیستم، دنبال هیچ منفعت و مجوزی نیستم دنباله روی تفکر اقای تتلو نیستم، شما رو به خدا از تهمت و قضاوت و توهین دست بردارید، به خدا من دیگه بریدم. خدا نکند بنده بی گناهی واگذارتان به خدا کند. ای کاش خبرگزاری خودش این واقعیت رو میگفت و ما رو اینطور با مردم عزیزمون در نمی‌انداخت و در نهایت من همیشه با مردمم بودم و هستم و بخاطر تنها سادگی و زودباوریم ازشما معذرت میخوام. صداقت در برابر سیاست سادگیست و سیاست در برابر صداقت خیانت.»
 
خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
3
باز شروع شد.بابا یه عده نون به نرخ روز خورن.من نمیدونم چهارتا بازیگر چرا وقتی سواد تو رشته خودشونم ندارن و بزور پارتی و رانت و...بازیگر میشن تو هر مسئله ریز و درشتی نظر میدن از موشک بالستیک تا برجام از انتخابات شورای شهر تا پارلمان اروپا.بابا شما همون بازیگریرو به نحو شرافتمندانه انجام بدید ما ممنونتونم هستیم.خواهشا در مورد چیزهایی که بهشون علم ندارید نظر ندید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار