رونمایی سونی از چندین بازی جدید
کد خبر: ۸۴۲۸۶
تاریخ انتشار: 2017 August 31    -    ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تغییرات ایجاد شده در play station plus ورژن سپتامبر 2017
لیست رسمی بازی های playstation plus برای ایالات متحده و کانادا در حال حاضر به روز شده است، که از جمله تغییرات، پاک شدن بازی هایی مانند Monster Jam Battlegrounds و Hustle Kings که از بازی های PS3 هستند، از این لیست است.
 رونمایی سونی از چندین بازی جدید
 
رونمایی سونی از چندین بازی جدیداختصاصی «تابناک باتو»؛ تغییرات اعلام شده پلی استیشن پلاس جدید برای سپتامبر، تایید شده است.
 
بنا بر این گزارش، غول تکنولوژی در حال حاضر تایید کرده است که آنها انواع جدیدی از PlayStation Plus 2017 را در ایالات متحده و کانادا برای اولین بار رونمایی خواهند کرد.
 
لیست رسمی بازی های playstation plus برای ایالات متحده و کانادا در حال حاضر به روز شده است، که از جمله تغییرات، پاک شدن بازی هایی مانند Monster Jam Battlegrounds و Hustle Kings که از بازی های PS3 هستند، از این لیست است. این تغییرات همچنین بر روی بازی های Hue and Sky Force Anniversary که برای کنسول های PS4 و PSvita هستند تأثیر گذاشته و باعث پایان یافتن تولد این بازی ها شده است.

در عوض این بازی ها با مجموعه ای از بازیهای اعلام شده برای اروپا جایگزین شده اند، در حال حاضر، لیست به روز شده Plastation Plus 2017 اسامی زیر را شامل می شود:
 
•  inFamous: Second Son, PS4
•  Strike Vector Ex, PS4
•  Truck Racer, PS3
•  Handball 2016, PS3
•  We Are Doomed, PS Vita (Cross buy with PS4)
•  Hatoful Boyfriend, PS Vita (Cross buy with PS4)

سخنگوی سونی توضیح می دهد: نسخه قبلی این لیست دارای نسخه نادرست بازی های سری سپتامبر 2017 بود و لیست جدید را با بازی های نهایی برای نسخه سپتامبر به روز کرده ایم.
همانطور که در بالا ذکر شد، این تغییرات جدید، بازی های PS4 اعلام شده را تغییر نمی دهد، و آن بازی ها باقی خواهند ماند.
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار