سالاد نودالیت، شیک و لذیذ
کد خبر: ۸۳۸۰۸
تاریخ انتشار: 2017 August 30    -    ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
نودالیت، غذایی محبوب برای کودکان است اما امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یک نوع سالاد خوشمزه با نودالیت آشنا کنیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی سالاد نودالیت، با ما همراه باشید.
سالاد نودالیت، شیک و لذیذ
 
اختصاصی تابناک باتو؛ نودالیت، غذایی محبوب برای کودکان است اما  امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یک نوع سالاد خوشمزه با نودالیت آشنا کنیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی سالاد نودالیت، با ما همراه باشید.

سالاد نودالیت، شیک و لذیذ

مواد لازم:

نودالیت: 500 گرم
سویاسس: یک چهارم پیمانه
شکر: 3 قاشق غذاخوری
سرکه: 2 قاشق غذاخوری
آب: دو قاشق غذاخوری
زنجبیل تازه‌ی رنده شده: یک قاشق چایخوری
فلفل قرمز تند: نصف قاشق چایخوری

مواد لازم برای مایه‌ی تخم مرغی:

تخم مرغ زده شده: 2 عدد
شکر: 2 قاشق غذاخوری
نمک: کمی
روغن: یک قاشق غذاخوری

مواد لازم برای تزیین سالاد:

هویج خلالی شده یا رنده شده: 1 عدد
گوجه فرنگی حلقه حلقه شده: 2 عدد
خیار خلالی شده: 2 عدد
ژامبن خرد شده: نصف پیمانه
تخم مرغ پخته شده و حلقه حلقه شده: 1 عدد

طرز تهیه:

در ظرفی مناسب، سویا سس، شکر، سرکه، آب، زنجبیل و فلفل قرمز را ریخته و با یکدیگر مخلوط می‌کنیم و داخل یخچال قرار می‌دهیم. برای تهیه‌ی مایه‌ی تخم مرغ، تخم مرغ را به همراه شکر و نمک خوب مخلوط می‌کنیم. روغن را در ظرفی ریخته و روی حرارت قرار می‌دهیم و مایه‌ی تخم مرغی را داخل آن می‌ریزیم. وقتی یک طرف آن سرخ شد، طرف دیگر را نیز سرخ می‌کنیم سپس آن را کناری قرار می‌دهیم تا خنک شود.

وقتی مایه‌ی تخم مرغی خنک شد، آن را برش‌های نازکی می‌دهیم. نودالیت را با توجه به دستور روی پاکت آن، آماده کرده و آبکش می‌کنیم سپس آن را کف ظرف سرو سالاد می‌ریزیم. سس آماده شده را به نودالیت اضافه کرده و خوب مخلوط می‌کنیم. حالا با تخم مرغ و موادی که در بالا برای تزیین گفته شد، مانند تصویر فوق، سالاد را تزیین می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: atyabtabkha
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار