شخصیت شناسی از خطوط کف دست
کد خبر: ۸۳۴۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 23    -    ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
الآن به "خط زندگی" یا Life line نگاه کنید. خط اول در قسمت فوقانی دست که از چپ به راست کشیده شده و در سمت راست بالا رفته و به اوج می رسد.حالا آنچه می بینید را با تصاویر زیر مطابقت دهید.
 شخصیت شناسی از خطوط کف دست
 
شخصیت شناسی از خطوط کف دستاختصاصی «‌تابناک با تو»؛ کف بینی یک نوع طالع بینی است که ریشه های آن به ستاره شناسی هندی و رومانیایی باز می گردد و هدف آن ارزیابی شخصیت و بیان راز و رمزهای آن است، فارغ از اینکه کف بینی تا چه حد حقیقت دارد یا نه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.  آنها می گویند که با استفاده از کف دست می توانید بسیاری از راز و رمزهای شخصیت خود را کشف کنید! همه ی کاری که باید بکنید این است که دست راست خود را بالا ببرید و به کف دست خود نگاه کنید.

الآن به "خط زندگی" یا Life line  نگاه کنید. خط اول در قسمت فوقانی دست که از چپ به راست کشیده شده و در سمت راست بالا رفته و به اوج می رسد.
 
حالا آنچه می بینید را با تصاویر زیر مطابقت دهید. (طالع بینی از روی دست راست به زنان تعلق دارد).
 
شخصیت شناسی از خطوط کف دست
 
شماره ی (۱): همیشه دارای ویژگی های خاصی هستید که شما را از دیگران متمایز می کند به عبارتی دیگر گُل سرسبد هر جمعی هستید. شخصیتی مستقل دارید، تصمیمات مهم زندگیتان را اغلب بدون تردید و وقت کُشی می گیرید. با وجود شخصیت دوست داشتنی که دارید، احساسات خود را به سختی بروز می دهید و بسیار سرد برخورد می کنید. ممکن است به احساسات دیگران احترام نگذارید و بدون عذاب وجدان آنها را آزرده کنید.
 
شماره (۲): بسیار مهربان و دل نازک هستید. احساسات دیگران برای شما در درجه ی اول اولویت قرار دارد. مراعات حال دیگران را می کنید، گاهی این تا جایی پیش می رود که خودتان را فراموش می کنید. چنین ویژگی می تواند مانند یک مانع بزرگ، سدّ راه تصمیم گیری های درست باشد. شما زیاد به فکر دیگران هستید. بیشتر مردم شما را دوست دارند و شما می توانید به راحتی اعتماد و اطمینان آنها را به خود جلب کنید.

شماره (۳): شماره سه از نظر شخصیتی تا حد زیادی شبیه شماره یک است و بیشتر مواصفات آن بر شماره سه مطابقت می کند.

شماره (۴):  از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بوده و یک رئیس و لیدِر خوب هستید. به دیگران توجه می کنید و از هر چه دارید به آن ها بدون چشمداشت می بخشید. با این وجود، رفتارهای مهربانانه برای شما دردسر ساز شده و باعث سوء استفاده ی دیگران از شما می شود.
 
 شخصیت شناسی از شکل دست و انگشتان: 
 
شخصیت شناسی از خطوط کف دست 

شکل دست هم می تواند گویای بسیاری از زوایای شخصیتی افراد باشد. شکل دست به چهار حالت (آب، هوا، آتش و زمین) تقسیم می شود.

افرادی که شکل کف دست آنها زمین است (کف دست مربع و انگشتان کوتاه) اغلب افرادی سخت و خشن هستند و تا حدی مماشات ناپذیر و غیرقابل انعطاف می باشند.

شکل دست هوا، کف دست مربع/مستطیلی و انگشتان بلند و انگشت شست خمیده، افرادی اجتماعی و پرحرف و نچسب هستند. با وجود داشتن ویژگیهای مثبت بسیار، گاهی هم سطحی و کینه توز می شوند.

افراد با شکل دست آب، افرادی خلاق، با احساس و عاطفی هستند و در عین حال درونگرا می باشند. افرادی هم که شکل دست آتش دارند(کف دست کشیده و انگشتان کوتاه)، شخصیت غالب آنها مغرور است که در بیشتر اوقات سبکسرانه رفتار می کنند.
 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
7
11
اراجیف بود
مریخ
|
Spain
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
4
4
تابی من رفتار من در کنترل خودم است نه در خطهای کف دستم من این را سالهاست اموخته ام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
1
من دستم شبیه هیچکدوم از اینها نیست، چه کنم؟؟؟؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار