راهکارهای ساده برای خنک کردن داخل ماشین
کد خبر: ۸۳۱۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 21    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
از فکرتان کمک بگیرید، نه از دستتان؛
دمای درون اتومبیل می تواند به عدد ۴۰ درجه برسد، دمایی که تمام تنتان را از عرق خیس خواهد کرد و فرمان، سگک کمربند ایمنی و دنده ی اتومبیل شما را به قدری داغ می کند که کنترل آنها برایتان مشکل ساز شود. اگر تاکنون درون اتومبیل داغتان به مرز پختن رسیده اید به این تکنیک های ساده عمل کنید تا دستانتان را از سوختگی و الباقی بدنتان را از زجر در امان دارید.
 استراتژی های ساده برای خنک کردن ماشین
استراتژی های ساده برای خنک کردن ماشیناختصاصی «تابناک با تو»؛ دمای درون یک اتومبیل پارک شده می تواند طی ده دقیقه، حتی با وجود باز بودن پنجره ها، ده درجه افزایش پیدا کند. تنها در ۲۰ دقیقه، در روزی که دمای هوا روی عدد دلپسند ۲۵ قرار دارد، دمای درون اتومبیل می تواند به عدد ۴۰ درجه برسد، دمایی که تمام تنتان را از عرق خیس خواهد کرد و فرمان، سگک کمربند ایمنی و دنده ی اتومبیل شما را به قدری داغ می کند که کنترل آنها برایتان مشکل ساز شود. اگر تاکنون درون اتومبیل داغتان به مرز پختن رسیده اید به این تکنیک های ساده عمل کنید تا دستانتان را از سوختگی و الباقی بدنتان را از زجر در امان دارید.

به هنگام پارک کردن، برای پارک مکانی در سایه بیابید. هرچه سایه بیشتر باشد، دمای درون اتومبیل کمتر خواهد بود. همچنین می توانید برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب از یک آفتاب گیر استفاده کنید.

جلوی دنده را بپوشانید، اینگونه در معرض آفتاب قرار نمی گیرد و هنگام رانندگی دستتان نمی سوزد.

صندلی ها را بپوشانید. همیشه چند حوله با خود به همراه داشته باشید و با آن صندلی ها، محل قرار دادن کودکان و نوزادان و سگک کمربندهای ایمنی را بپوشانید تا نسوزد.

قبل از رانندگی همواره یک آب پاش درون خودروی خود به همراه داشته باشید، البته که گرم می شود، اما روی داشبورد، فرمان، سگک، کمربند و غیره آب بپاشید تا این سطوح داغ خنک تر شوند.

پنجره ها را باز کنید و در آخر کولر را به یاری فرابخوانید. برای دقایقی پنجره ها را باز بگذارید، حتی پس از اینکه به راه افتادید، چرا که هوای داغ از اتومبیل شما بیرون می رود. این استراتژی های ساده را عادت خود کنید و بدون درد به جاده بزنید.
 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
15
اگه نمی گفتی به خدا ما عقلمون نمی رسید.
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
2
1
بابا ماشین کولر دار تولید کننید همین
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
الان کدوم ماشین کولر نداره داداش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
2
چی فکر کردی اخه راهکار دادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
یه راهکاریادت رفت . چادرروماشین بکش
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار