با رژیم جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنید
کد خبر: ۸۳۰۶۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 20    -    ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
در این رژیم لاغری شما همیشه میتوانید به مواد غذایی مناسب و متناسب با رژیم خود دسترسی داشته باشید لذا همیشه احساس پر بودن و سیری میکنید.شاید کنجکاو شده باشید با وجود مصرف وعده های غذای زیاد و گرسنگی نکشیدین چطور این رژیم لاغری کمک میکند لاغر شوید و ۸ کیلو کاهش وزن داشته باشید ؟
 با جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنید
 
با جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنیدبه گزارش «تابناک با تو»؛ مهم ترین و مثبترین نکته رژیم لاغری یک هفته ای اینست که علاوه بر کاهش وزن سریع ، نیازی به تحمل گرسنگی برای مدت طولانی ندارید، چرا که ممکن است گرسنگی کشیدن موجب شود بجای کاهش وزن وطنتان افازیش هم یابد . در این رژیم لاغری شما همیشه میتوانید به مواد غذایی مناسب و متناسب با رژیم خود دسترسی داشته باشید لذا همیشه احساس پر بودن و سیری می کنید. شاید کنجکاو شده باشید با وجود مصرف وعده های غذای زیاد و گرسنگی نکشیدین چطور این رژیم لاغری کمک میکند لاغر شوید و ۸ کیلو کاهش وزن داشته باشید ؟ ویا شاید مظطرب شوید و فکر کنید وقتی ۸ کیلو در ۷ روز وزن ازدست دهید شاید موجب بیماری و آسیب زدن به بدنتان شود. اما، چیزی برای نگرانی در مورد در این برنامه رژیم غذایی که به شما در کاهش وزن ۵ تا ۸ کیلویی تنها در ۷ روز کمک میکند ، وجود ندارد.

در زیر نمونه ای از رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز ارائه میگردد،خواهشمند است قبل از شروع رژیم در مورد وضعیت جسمی و هدف از کاهش وزنتان با کارشناس ما مشورت نمایید تا بهترین راه را پیش رویتان بگذارند و کمک کنند یکبار برای همیشه لاغر شوید و به اندام دلخواه و رویاییتان برسید.

 
روز اول رژیم لاغری یک هفته ای :

با جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنید

روز اول، روز مهمی در برنامه رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز است. برنامه رژیم غذایی یک هفته ای  جنرال موتورز می گوید که اولین روز از رژیم غذایی باید یک روز کامل فقط میوه مصرف شود. یعنی شما در روز اول میتوانید از هر نوع میوه ای که دوست دارید مصرف کنید بجز موز ، برای روز اول موز را از فهرست میوه های روزانه خود حذف کنید . هندوانه و طالبی دو نوع میوه های است که توصیه میشود در روز اول رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز در حد امکان استفاده نمایید . همچنین لازم است ۸ تا ۱۲ لیوان آب در طول روز مصرف کنید و در نظر داشته باشید از مصرف سبزیجات چه پخته و چه خام پرهیز نمایید . زیرا در روز اول تنها مجاز به خوردن میوه ها هستید بنابراین هر زمان که گشنه شدید فقط میوه و آب میل نمایید.

روز دوم :

با جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنید

در روز دوم رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز شما تنها مجاز به استفاده از سبزیجات (در دو حالت خام و پخته شده) هستید . لازم بذکر است شما نباید از هیچ گونه روغنی در طبخ غذاهایتان استفاده نمایید . مصرف سبزیجات پخته نیز گزینه خوبی است. شما می توانید هر سبزی که دوست دارید از جمله سیب زمینی را استفاده نمایید. توصیه میشود از سیب زمینی آبپز در صبح و بعنوان صبحانه استفاده گردد ،زیرا میزان کربوهیدرات سیب زمینی بالاست و با مصرف آن در صبح این شانس را به بدنمان میدهیم که تا شب فرصت سوزاندن کربوهیدرات را داشته باشد . برخی از سبزیجات  که خوب است  در روز دوم رژیم غذایی کاهش وزن مصرف شود عبارتند از: حبوبات پخته، هویج  خام و پخته ، کلم بروکلی، خیار، کدو، کاهو، کلم آب پز و غیره. شکی نیست که دستگاه گوارش شما تحت تاثیر این مواد غذایی که در طول دو روز مصرف کرده اید قرار بگیرد و نیاز بیشتری به دستشویی کردن پیدا کرده باشید ، با این وجود روزی ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید .

روز سوم :

با جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنید

در روز سوم کاهش وزن ، شما اجازه خواهید داشت از هر دو گروه میوه ها و سبزیجات در تمام روز استفاده نمایید. توجه داشته باشید در روز سوم از مصرف موز و سیب زمینی جدآ بپرهیزید . نوع میوه ها و سبزیجات ، ترکیب مصرف میوه و سبزی رژیم غذایی و یا ترکیبی از هر دو رژیم غذایی کاملا به اختیار خود تان است. هرگز نوشیدن ۸ تا ۱۲ لیوان آب در طول روز را فراموش نکنید .

روز چهارم :

با جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنید

روز چهار رژیم لاغری یک هفته ای در کاهش وزن سریع بسیار پراهمیت است ، روز چهارم روز رژیم لاغری شیر و موز است ، بدین معنی که در طول روز تنها شما مجاز به مصرف شیر و موز هستید ، بنابراین میتوانید ۸ تا ۱۰ عدد موز و سه لیوان شیر در طول روز استفاده کنید. نکته مهم که باید در این روز به آن توجه کنید مدیزیت مواد مصرفی و میزان آن در طول روز میباشد ،بنابراین با یک مدیریت که مثلا برای هر وعده غذایی چه تعداد موز و چه مقدار شیر مصرف شود جلو بروید تا برای کل روز مواد غذایی داشته باشید و گرسنکی نکشید.

روز پنجم :

با جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنید

اگر دلتان برای یک غذای درست و حسابی تنگ شده و دوست دارید یه جشن کوچیک بگیرید، روز پنجم رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز یک غذای دوست داشتنی را میتوانید مصرف کنید. در این روز شما مجاز هستید یک فنجان برنج را برای ناهار و حدود شش تا هفت گوجه فرنگی در طول روز مصرف کنید. از آنجا که امکان تولید مقدار زیادی اسید اوریک در بدن شما وجود دارد ،بنابراین توصیه اکید میشود میزان مصرف آب را به ۱۲ تا ۱۵ لیوان در روز برسانید،همانطور که در مقالات گذشته عنوان شده مصرف آب باعث داشتن احساس سیری میشود.

روز ششم :

با جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنید

در ششم رژیم لاغری یک هفته ای میتوانید یکبار دیگر یک فنجان برنج در بعد از ظهر برای ناهار و همچنین سبزیجات خام و پخته برای بقیه روز مصرف نمایید. حتما توجه داشته باشید ۸ تا ۱۲ لیوان آب در طول روز فراموش نشود .

در روز یکی مانده به آخر رژیم هستید و میتوانید تفاوتهای ظاهری و احساس سبکی خود را به خوبی حس کنید ؛شکی نیست رژیم جنرال موتورز سیستم گوارش شما را با این رژیم ۷ روزه کاملا بهبود بخشیده است.

روز هفتم :

با جنرال موتورز در یک هفته بدون گرسنگی وزن کم کنید

بلاخره رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز به پایان خود رسید ،در روز هفتم شما مجاز به مصرف یک پیمانه برنج ،سبزیجات دلخواه و همچنین آب میوه های دلخواه خود هستید ، میتوان گفت روز هفتم بهترین روز این رژیم متفاوت و اثربخش است.
 

توصیه ها و نکات پایانی رژیم لاغری یک هفته ای :

شکی نیست که شما مقدار قابل توجهی  وزن از دست داده اید ( حداقل ۵ کیلو و حداکثر ۸ کیلو) ،البته این موضوع بشرطی است که رژیم را مو به مو انجامم داده وهیچ تقلبی نکرده باشید و بجز میوه ، سبزیجات ، آب میوه و ۳ فنجان برنج چیز دیگری مصرف نکرده باشید . علاوه بر کاهش وزن چشمگیر، شما شاهد فواید دیگری رژیم لاغری یک هفته ای جنرال موتورز مانند ، عملکرد بهتر دستگاه گوارش نسبت به قبل رژیم ،شفاف شدن پوست بدن و از بین رفتن ناراحتی های پوستی ، نیز خواهید بود .

نکته ای که این رژیم را از سایر رژیم های لاغری متمایز میکند عدم احساس گرسنگی و احساس سیری داشتن و همچنین لاغری سریع در عرض ۷ روز میباشد.
 
منبع: bodyschool.ir
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پروفسور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
من سه يا چهار دوره از اين رژيم استفاده كرده ام و بين 2 الي 3 كيلو ( در رنج وزني 80الي 85 كيلو ) وزن كم كردم . سخت نيست ولي ارزشش را ندارد خصوصا! اگه همراه ورزش نباشد و براي بعد از رژيم برنامه اي نداشته باشي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
1
1
من این رژیم را اجرا کردم کلی خرج گذاشت رو دستم وزنم کم که نشد اضافه هم شد نمیدانم مال آبه زیاده یا باده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
3
4
ملت این رژیم رو نگیرید! یه هفته سختی کشیدم، هیچی کم نکردم، نصف موهای سرم هم ریخت!
رامين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
3
من با استفاده از اين رژيم ٧ كيلو كم كردم
البته همراه با نيم ساعت صبح و نيم ساعت شب پياده روى سريع.

وزن كم كردن راحته ولى نگه داشتنش يه اراده قوى و هميشگى مى خواد كه با يه مهمونى رفتن و ديدن غذاهاى مورد علاقه وا نره
محبوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
سلام من این رژیم رو گرفتم خیلی احساس سنگینی میکردم بخاطر آب زیاد بود احتمالا .روز موز و شیر مخصوصا.فقط یک ونیم کیلو وزن کم کردم
دلارام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
1
من روز دوم خیلی هم سخت نیست
Fari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
2
دوستان من روز دوم رژیم هستم
به نظر شما ارزش داره؟!لطفا کسایی ک تجرب ی این رژیمو دارن بم بگن که تا اخرش برم یا ول کنم؟!
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
من روز ۴ هستم تا‌ الان ۲ کیلو کم کردم به علت محدودیت غذایی رژیم خیلی راحتی نیست.من روز دوم اذیت شدم ورزشم نتونستم بکنم چون انرژی زیادی نداشتم.بهترین رژیم کم خوردن و از همه چیز خوردنه همراه با ورزش ولی برای شروع رژیم و سم زدایی خوبه به نظرم
آزاده
|
United States
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
2
من اين رژيمو گرفتم بعد از ٧ روز رژيم ديگه ايي وادامه دادم خيلي خوبه.الان ٢٧ روز كه رژيم هستم از نظر ظاهري خيلي تغيير كردم. اذيت هم نشدم اصلا. اما چون گوشت مصرف نمي كنم برنامه غذايي م خيلي محدوده و بدنم بسيار مقاوم.بعد از ٧ روز زير نظر كارشناس تغذيه ادامه دادم. فقط اراده ميخواد. بنظرم بدترين روزش موز و شير بود.من به كسايي كه واقعا از چاقي خسته شدن پيشنهاد مي كنم اما زير نظر كارشناس.مصرف سبزيجات و ميوه احساس گرسنگي و از بين مي برن.
عطیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
0
من الان روز سوم رژیمم و ۱۶ سالمه بنظرتون کم میکنم؟
محیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ب نظرم خوب میاد راهنمایی کنین!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار