واکنش دو چهره معروف به انتقاد تند بازیگر پیشکسوت
کد خبر: ۸۲۸۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
محمود گبرلو با اشاره به اظهارات جمشید مشایخی در جشن منتقدان سینمایی از برگزارکنندگان مراسم‌های سینمایی درخواست کرد که سنجیده‌تر مهمانان و پیشکسوتان را دعوت کنند.
واکنش دو چهره معروف به حاشیه های جشن منتقدانبه گزارش «تابناک با تو»؛  در واکنش به حواشی ایجاد شده در جشن منتقدان سینما و انتقاد تند جمشید مشایخی نسبت به یکی از پیشکسوتان سینما، روشنک عجمیان با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
 
 
واکنش دو چهره معروف به حاشیه های جشن منتقدان 
«مشایخی، نصیریان، انتظامی، رشیدی، کشاورز و...چه فرقی می‌کند؟! همگی عزیز دل هستن و نازنین و خاک صحنه خورده واستاد. اینقدر راحت چشم نبندیم به روی خاطراتی که برامون ساختن... کاسه داغ تر از آش هم نشویم.. .دراین بلبشوی سینما که نقش‌ها دایره وار میچرخه و هیچی و هیچ کس سرجا نیست، بهتره به این گونه حواشی دامن نزنیم و لااقل قدر این نسل باتجربه رو بدونیم...
قضاوت نکنیم...قبل از هرگونه قضاوت یه شاید و اگر بزاریم...
پ.ن: برای من مشایخی و انتظامی هردو عزیزند.»


محمود گبرلو با اشاره به اظهارات جمشید مشایخی در جشن منتقدان سینمایی از برگزارکنندگان مراسم‌های سینمایی درخواست کرد که سنجیده‌تر مهمانان و پیشکسوتان را دعوت کنند.
 
واکنش دو چهره معروف به حاشیه های جشن منتقدان
 
محمود گبرلو مجری سابق برنامه «هفت» درباره حواشی جشن منتقدان سینما و سخنان جمشید مشایخی در اینستاگرام نوشت:
 
«مردم هیچگاه بازی‌های درخشان و بیاد ماندنی استاد مسلم سینما جناب مشایخی را فراموش نمی‌کنند و همیشه از کلام ایشان در جشن‌ها و برنامه‌های مختلف بهره‌ها بردند اما دیگر حضور این اساتید آن هم در سن هشتاد و چهار سالگی و ایراد سخنرانی باید قدری سنجیده و حساب شده باشد.

خدای نکرده مباد از روی کهولت سن سخنی بگویند که برازنده خودشان همکارانشان و یا اهالی سینما نباشد. البته شاید امثال ایشان به عمد قصد دارند در این شرایط سنی مطلبی تاریخی را بیان کنند که منعی نیست اما دعوت کنندگان مراسم ها و همایش‌ها و جشن‌ها شاید لازم باشد آگاهانه تر و هوشمندانه تر نحوه حضور این افراد بسیار بسیار محترم را تدبیرکنند. استاد مشایخی در مراسم انجمن منتقدان سینمایی با بیان سخنانی باعث رنجش دل برخی شدند.

منظور من انتقاد به انجمن منتقدان نیست بلکه همه تشکیلاتی است که قصد دعوت از پیشکسوتان را دارند. این جشن بهانه‌ای برای طرح دیدگاهم بود. بخدا ما انجمن را دوست داریم . اعتبار او اعتبار ماست.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
4
جناب مشایخی با نقش های ماندگاری همچون کمال الملک خودشون و ماندگار و قابل احترام کردن.
قطعا جنا عزت ا... انتظامی هم همینطور نباید تو حضور جمع خانوادگی ... نسبت به هم توهین کنن و متولیان چنین مراسمی کمی تدبیر کنن و.... قطعا از جایی بدجور ناراحت هستن که چنین با آب وتاب و شدت و حدت صحبت میکنن....
به هر حال همه ما پیر میشیم نباید تو سخنان مون و... اینجور صحبت کنیم و...
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
3
این جناب محمود گبرلو فکر کرده کی هست که به خودش جرات داده در مورد استاد مشایخی حرف بزنه؟ خود ایشون فکر کرده گلیمش چقدر پهن هست که در مورد یکی از افتخارات سینمای ایران حرف میزنه؟ شما برو مجری بازیتو بکن ، شما رو چه به این حرفا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار