سقوط آزاد هواپیما، مسافران را جان به لب کرد +عکس
کد خبر: ۸۲۷۲۹
تاریخ انتشار: 2017 August 17    -    ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
در اثر سقوط هواپیمایی در خطوط هوایی آمریکا 10 نفر زخمی شدند که 7 نفر از آنها خدمه پرواز بودند.
 
 بروز مشکل ناگهانی در یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز، ده ها مجروح بر جای گذاشت. مسافران این هواپیما در حالی که بلند فریاد می زدند به سمت سقف هواپیما پرتاب شدند. در حالی که هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نیست، مسافران این هواپیما دقایق وحشتناکی را در این پرواز تجربه کردند. بنا به گفته یکی از مسافران آنها احساس کردند ناگهان این هوا به سمت زمین سقوط می کند. مجروحان این حادثه 3 مسافر و 7 خدمه پرواز هستند.

یکی از مسافران در این خصوص گفت : " چیزی شبیه به سقوط آزاد بود. ناگهان احساس کردم به سمت زمین سقوط می کنیم. شدت این حادثه آنقدر زیاد بود که نوشیدنی هایی که در دست یکی از خدمه  بود بر زمین ریخت."
 

سقوط آزاد هواپیما
 
تصاویری که دقایقی بعد از این حادثه تهیه شده است آثار به جای مانده غذاها و نوشیدنی ها را در کف و  سقف هواپیما نشان می دهد. همچنین  در ویدئویی که بعد از این حادثه منتشر شده است شنیده می شود که خلبان هواپیما از همه مسافران پوزش خواسته و این مشکل را غیرمنتظره اعلام می کند.

گفتنی است؛ اداره هوانوردی فدرال آمریکا با تایید این خبر گفت که بنا به گزارش خلبان و خدمه پرواز این هواپیما هنگامی که بر روی اقیانوس اطلس شمالی در پرواز بود دچار این حادثه شد. 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار