ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند
کد خبر: ۸۲۵۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 15    -    ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
بزرگ کردن فرزند کار ساده ای نیست، به خصوص اگر از همسرت جدا شده باشی و مجبور شوی که فرزندانت را به تنهایی بزرگ کنی. این اتفاق در بین ستاره های هالیوود نیز رایج است، به طوری که بسیاری از آنها تنها زیر سایه مادران شان بزرگ شده اند. اگر شما هم دوست دارید که این ستاره ها را بشناسید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
چهره هابه گزارش «تابناک با تو»؛ بزرگ کردن فرزند کار ساده ای نیست، به خصوص اگر از همسرت جدا شده باشی و مجبور شوی که فرزندانت را به تنهایی بزرگ کنی. این اتفاق در بین ستاره های هالیوود نیز رایج است، به طوری که بسیاری از آنها تنها زیر سایه مادران شان بزرگ شده اند. اگر شما هم دوست دارید که این ستاره ها را بشناسید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
 
آنجلینا جولی
پدر و مادر آنجلینا جولی، مارچلین برتراند و جان ویت، نیز مانند خودش مشهور هستند. اما آنها زمانی که آنجلینا نوزادی بیش نبود، از هم جدا شدند. به همین دلیل آنجلینا تا مدت ها با پدرش غریبه بود و تنها توسط مادرش بزرگ شد. از این رو او رابطه عمیقی با مادرش دارد.
  چهره ها 
  
باراک اوباما
باراک اوباما در هاوایی متولد و توسط مادرش، آن دانهام،  بزرگ شد. در واقع پدر و مادر او کمی بعد از تولد باراک اوباما، از هم جدا شدند و مادرش بود که مسئولیت بزرگ کردن او را به عهده گرفت.
 
 چهره ها
 

هلی بری
 هلی بری و خواهر بزرگ ترش، هیدی، توسط مادرشان بزرگ شدند. جودیس ان، پدر خانواده، آنها را زمانی که هلی بری تنها 4 سال داشت، ترک کرد.
چهره ها
 

جی زی
 
این ستاره هنرمند به همراه 3 خواهر و برادر خود در برکلین، نیویورک، توسط مادرشان بزرگ شدند. گلوریا، پدر او، خانواده آنها را به حال خود رها کرد و رفت.
 
ستاره هایی که از داشتن پدر محروم بودند
 
 
کریستینا آگیلرا
 پدر و مادر کریستینا آگیلرا زمانی که او تنها 6 سال داشت، از هم جدا شدند، بنابراین مسئولیت او به گردن مادرش افتاد که البته به نفع او نیز شد زیرا اعتقاد داشت که پدرش مبتلا به مشکلات روانی است.
 
 چهره ها
 
 
اوا مندس
اوا مندس اعتراف می کند اگر چه پدرش در خانه بوده اما عملا هیچ نقشی در پرورش او نداشته است. در واقع مادرش بود که  او را بزرگ و تمام نیازهایش را برآورده می کرد. در فیلم «Girl In Progress» که او نقش یک مادر مجرد را بازی می کند، در حین فیلمبرداری، از مادر خودش نیز تشکر و قدردانی می کند. او گفت: «بزرگ کردن یک کودک آنهم به تنهایی واقعا کار دشواری است و من از این بابت از تو ممنونم مادر.»
 
 چهره ها
 

ماریا کری
پدر و مادر ماریا کری، زمانی که او تنها 3 سال داشت، از هم جدا شدند، به همین دلیل او توسط مادرش بزرگ شد. حال او که خود او یک مادر 46 ساله و صاحب 2 فرزند است، قدر زحمات مادرش را بیشتر می داند.
  چهره ها
 

آلیشیا کیز
آلیشیا کیز نزد مادرش، تریا ژوزف، بزرگ شد. او هیچگاه تاثیری که مادرش بر زندگی او داشت را فراموش نمی کند. او در یکی از پست های اینستاگرام خود که به مناسبت برنده شدن در گرمی آوارد بود نوشت: «مادرم به تنهایی مرا بزرگ کرد و تنها دلیل این که حال اینجا هستم، خود اوست. اکنون که خودم صاحب فرزند شده ام، احترام بیشتری نسبت به همیشه برای مادرم قائل ام. بزرگ کردن فرزند، آن هم به تنهایی اصلا کار ساده ای نیست اما مادرم این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داد.»
 چهره ها
 

جاستین بیبر
مادر جاستین بیبر، یکی از قدرتمندترین مادران است که به تنهایی فرزندش را بزرگ کرد. جاستین بیبر همیشه از تاثیراتی که مادرش در زندگی او داشته، با غرور یاد می کند. مادرش در سن 17 سالگی او را به دنیا آورد و تنها چند ماه پس از تولد فرزندش از همسرش جدا شد.
  چهره ها
 
 
دمی لواتو
 مادر و پدر دمی لواتو در تولد 2 سالگی او از هم جدا شدند. از آن پس او توسط مادرش در تگزاس، به همراه خواهرهایش، بزرگ شد.
 
 چهره ها
 
 
سلنا گومز
 در سال 2012، این ستاره جوان از مادرش به خاطر تمام زحماتی که برای او کشید، تشکر کرد: «من از این که پدر و مادرم از هم جدا شدند، به شدت ناراحت و عصبی بودم، از این که می دیدم مادرم برای بزرگ کردم من چقدر سخت کار می کند، و افسرده شدم. او تمام تلاشش را کرد تا من زندگی بهتری داشته باشم و حال از این که توانستم آرزوی او را برآورده کنم بی نهایت خوشحالم.» 
  چهره ها
 

لئوناردو دی کاپریو
 زمانی که لئوناردو دی کاپریو 3 سال بیشتر نداشت، پدر و مادرش از هم جدا شدند و او توسط مادرش بزرگ شد. او همیشه در صحبت هایش از مادرش قدردانی می کند. «مادرم تنها فردی است که برایش الماس خواهم خرید زیرا که او تنها ارزشش را دارد.»
  چهره ها
 
 
 ادل
 زمانی که این ستاره محبوب 2 سال داشت، پدر او مادرش را ترک کرد، به همین دلیل مادرش مجبور شد که به تنهایی او را بزرگ کند. در سال 2012، زمانی که او با آهنگ «Someone Like You» برنده جایزه گرمی شد، از مادرش و رابطه نزدیکی که با او دارد، صحبت کرد.

چهره ها
 
 منبع: برترین ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پوتين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
1
خدا رحمت کنه پدر آنها را. واقعا نور به قبرشان بباره . خدا پدر شما و ما را هم بيامرزه . آمين
اسماعیل
|
United States
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
1
2
تقریبا تمام این افراد آمریکایی هستند. زنان آمریکایی مادران بینظیری هستند. عاشق داشتن تعداد زیاد بچه و گرفتن مسوولیت بزرگ کردن آنها به اضافه فرزندانی که به فرزند خواندنگی قبول میکنند، هستند. من که اکثر کشورهای دنیا را دیده ام هنوز نتوانسته ام دلیل این رفتار اعجاب آور زنان آمریکایی را بفهمم.
رومینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
لویی تاملینسون هم بابا نداره
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
اما واتسون هم بدون پدر بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار