هشدار نسبت به وقوع سیلاب در مازندران
کد خبر: ۸۲۲۸۴
تاریخ انتشار: 2017 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار نسبت به وقوع سیلاب از وقوع بارش‌های رگباری در استان طی امشب خبر داد.

علی اصغر احمدی اظهار داشت: از امروز تا دوشنبه 23 مرداد در ساعات بعدازظهر و شب شاهد ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در دامنه‌ها و ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی افزود: بدلیل وقوع بارش‌های رگباری به‌صورت نقطه ای و محلی احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب در این مناطق وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از مسافران و مردم استان خواست تا درهنگام تردد درمحورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان و درهنگام شب و بارندگی، ضمن رعایت نکات ایمنی وکسب اطلاعات از مسیر، طی طریق کنند.

وی گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های رگباری و وقوع رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات استان از برپایی چادر، کوه پیمایی، طبیعت‌گردی، اقامت و تردد در فضاهای باز خودداری شود.

 احمدی با بیان اینکه با توجه به امکان بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌ها از توقف و اقامت در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها جداً خودداری شود، افزود: دامداران و ساکنان بومی در هنگام وقوع رعد و برق و بارش‌های رگباری نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت و دام‌های خود را در مناطق امن نگهداری کنند.

وی افزود: به تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی توصیه تا ضمن آماده‌سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته را داشته باشند. 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار