وضعیت آب و هوای دو روز آینده پایتخت
کد خبر: ۸۲۲۰۴
تاریخ انتشار: 2017 August 11    -    ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
احد وظیفه درباره وضعیت آب و هوای کشور در دو روز آینده گفت: امروز درنوار شمالی کشور شاهد تداوم کاهش دما هستیم. در استان‌های ساحلی دریای خزر به‌ویژه مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات شمال سمنان، ارتفاعات شمال تهران و مناطقی از گیلان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بارش‌ها دراستان گلستان، مناطقی از مازندران و خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات شمال سمنان شدت بیشتری دارد و دریای خزر مواج خواهد بود. از اواخر وقت امروز نیز ازناپایداری دراین مناطق کاسته می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی رشد ابر و بارش پراکنده در بعد از ظهر روز شنبه (۲۱ مردادماه) برای استان‌های مازندران، گیلان و ارتفاعات البرزمرکزی،اظهارکرد: این وضعیت روز یکشنبه ( ۲۲ مردادماه) درمناطقی ازشمال غرب، ارتفاعات البرز غربی، شرق هرمزگان وجنوب سیستان وبلوچستان نیز رخ می‌دهد همچنین طی سه روز آینده درارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی در ساعات بعدازظهر، رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد دور از انتظارنیست.

به گفته وظیفه در سه روز آینده برای نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‌شود همچنین امروز و روز شنبه دربرخی مناطق به ویژه زابل  باعث بروز گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی دو روز آینده استان تهران نیز گفت: آسمان این استان در روز شنبه صاف گاهی همراه با وزش باد و دربعدازظهر قسمتی ابری خواهد بود. بیشینه دما در این روز ۳۵ درجه و کمینه آن ۲۴ درجه پیش‌بینی می‌شود. در روز یکشنبه آسمان تهران کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. در بعدازظهر ساکنان این استان شاهد افزایش ابر و وزش باد هستند. دمای هوا در سردترین ساعت به ۲۵ درجه و در گرمترین ساعت به ۳۶ درجه بالای صفر می‌رسد.  
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار