درگیری بازیکن تراکتور با مدافع پیکان با چاقوی میوه‌خوری+عکس
کد خبر: ۸۲۱۳۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
بازیکن تراکتور سازی و پیکان در هتل محل اقامت دو تیم درگیری شدید داشتند.

در حالی که تیم‌های پیکان و تراکتورسازی برای انجام دیدار هفته سوم لیگ برتر در هتل المپیک حضور دارند تا برای دیدار با ذوب آهن واستقلال Esteghlal آماده شوند، دو بازیکن باتجربه دو تیم در رستوران هتل المپیک درگیری شدیدی داشتند.
 

درگیری بازیکن تراکتور با مدافع پیکان با چاقوی میوه‌خوری!

ماجرا از این قرار بود که فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی در جریان بازی دوستانه پیش فصل با یکدیگر درگیری پیدا می‌کنند و امروز محمد ابراهیمی در رستوران هتل قصد داشت این دو نفر را آشتی بدهد، اما این دو نفر با یکدگیر ابتدا به صورت لفظی و سپس به صورت فیزیکی به درگیری می پردازند و به شدت همدیگر را می‌زنند. در ادامه فرزاد حاتمی که به شدت از کاپیتان سابق استقلال ناراضی بود، با سلاح سردی که در لابی هتل بود، به سمت صادقی حمله می‌کند که با دخالت نزدیکان این حادثه Incident از اتفاق بدتر خودداری می‌شود.

فرزاد حاتمی در ادامه تمام شیشه های رستوران هتل را می‌شکند و باعث می‌شود تا حراست هتل وارد ماجرا شود و هر دو نفر را تهدید به اخراج از هتل کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
3
2
نویسنده نا انصاف با اینگونه گزارش یکطرفه ، از حالا حکم اعدام حاتمی را صادر کرده . سلاح سرد (کارد میوه خوری) و شکستن تمام شیشه های رستوران (تعدادی شیشه) !!!
یک هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
1
7
"... باعث می‌شود تا حراست هتل وارد ماجرا شود و هر دو نفر را تهدید به اخراج از هتل کند."

من و شما در یک هتل از این کارها بکنیم، اخراج نمی شویم، بازداشت می شویم!! نه!؟
ملت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
1
9
سخیف ترین حرکات از ارذل و اوباش فوتبالی . تا برخورد قاطع یعنی محرومیت همیشگی و محاکمه قضایی برای لات بازی انجانم نشود برای دیگر لاتهای فوتبالی درس عبرت نمیشود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار