خطرناک ترین زنان تبهکار معاصر با ویژگی های عجیب
کد خبر: ۸۲۰۶۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 10    -    ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
یکی از نکات جالب درباره شخصیت ساندرا این است که وی در کنار بی‌رحمی و خشونت، در کار بسیار خونسرد و شیفته زیبایی است این ویژگی در او به حدی شدید است که قبل از حضور در دادگاه از ماموران خواست اجازه دهند اندکی آرایش کند تا هنگام حضور مقابل دوربین‌ها زیبا به نظر برسد.
خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیراختصاصی «تابناک با تو»؛ با شنیدن واژه هایی همچون جنایت، مافیا و خشونت در  ذهن ما شاید تصویری از مردان تبهکار نقش ببندد، خشونت های مردانه...اما در واقعیت ثابت شده که برخی از زنان هم به وادی خشونت و ارتکاب جرم وارد شده اند و نام آنها در میان فهرست خطرناک ترین تبهکاران جهان به چشم می خورد و از نظر خشونت و بی رحمی از هم کیشان خود در جامعه ی مردان کم تر نیستند و حتی خشونت بیشتری هم به خرج داده اند. زنانی که از آرامش، لطافت و زیبایی دست کشیده اند و به جای آن به خشونت، قتل، سرقت و ترور روی آورده اند. نام برخی از آنها بسیار معروف است و داستان جرایم آنها نقل قول محافل و مجلات و روزنامه ها و دستمایه ساخت فیلم ها بوده است. در این گزارش با معروفترین زنان تبهکار جهان آشنا خواهید شد.

کلودیا اوچوا فیلیکس، ستاره ی جذاب اینستاگرام !!

کلودیا فیلیکس رئیس یک گروه مافیایی خطرناک است و مثل سلبریتی های سینمایی رفتار می کند. به او لقب امپراتور "آنتراکس"  و "جذاب ترین مافیا" را داده اند. کلودیا سرکرده ی یکی از مشهورترین گروه های ترور و قتل در مکزیک به نام "لوس آنتراکس" می باشد. او پیش از این که به عضویت این گروه دربیاید در بزرگترین سازمان تجارت مواد مخدر جهان در مکزیک به نام "سینالوا" به کار گماشته شده بود. بنا به گزارش اف.بی. آی این گروه  متشکل از خشن ترین مجرمین جهان است. او متولد مکزیک و سی ساله است و از ازدواج با "ال چافو" سه فرزند دارد. پس از مدتی از همسرش که او هم یک قاچاقچی بود جدا شد.
 
خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر 
 
 
از جمله دلایل شهرت کلودیا فیلیکس شباهت او به "کیم کارداشیان" سلبریتی آمریکایی است. کلودیا با گذاشتن عکس های مختلف در فیسبوک و اینستاگرام به سبک کیم کارداشیان سعی می کند تا به درستی این ادعا تأکید کند و خودش را شبیه او نشان دهد.
 
 خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر
 
هر چند که کلودیا رابطه ی خود با هر گروه تروریستی را تکذیب می کند، اما همیشه در عکس های منتشره اش با خنجر، سلاح و یا مسلسل (صورتی رنگ) به چشم میخورد.
او یک تبهکار حرفه ای است اما هیچوقت خودش را از دیگران پنهان نکرده و در همه جا با چند بادیگارد مسلح به چشم میخورد.
 
خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر
 

 
جودی موران، نوشتن کتاب
 
جودی موران این زن سالخورده، با موهای سپید و عینک های  طبی اش و چروک هایی که در صورتش دارد به راحتی می تواند نقش یک مادربزرگ مهربان را بازی کند. اما او در واقع رئیس یک گروه مافیایی بزرگ و خطرناک و تاجر انسان و اعضای بدن بوده است. جودی موران در ۱۸ دسامبر ۱۹۴۴ میلادی به دنیا آمد و رئیس بزرگترین گروه مافیایی در ملبورن استرالیا شد.  همسر اول او "لزلی کول" هم سرکرده ی یک گروه مافیایی بود آنها صاحب یک فرزند به نام مارک شدند. لزلی در سال ۱۹۸۲ در یک درگیری کشته شد. جودی موران پس از کشته شدن با "لویس موران" ازدواج کرد و پسری به نام جیسون به دنیا آورد. در سال ۲۰۰۰ میلادی پسر اولش مارک و در سال ۲۰۰۳ پسر دومش جیسون در یک تیراندازی کشته شدند.
 
 خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر
 
در مارس ۲۰۰۴ هم لویس موران در باشگاه برونزویک ملبورن بر اثر شلیک گلوله به قتل رسید. به این ترتیب او ریاست مافیا را بر عهده گرفت.

پس از کمتر از دو هفته از فوت همسرش جودی موران شروع به نوشتن کتابی دربارت ی تجاربش نمود. این کتاب در سال ۲۰۰۵ میلادی تحت عنوان "My StoryThrough Random House" به چاپ رسید. در سال ۲۰۰۷ میلادی جودی موران از انگیزه ی خود برای چاپ جلد دوم کتاب گفت. ا در ژوئیه ی سال ۲۰۰۹ برادر ناتنی همسر متوفایش را کشته شد. و در روز بعد همراه با سه نفر دیگر به اتهام مشارکت در قتل او دستگیر شد. بعد از چند جلسه محاکمه از سوی هیئت منصفه ی دادگاه گناهکار شناخته و به ۲۶ سال زندان محکوم شد.
 
خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر
  

 
ماریا لئون، مادر ۱۳ فرزند

او یکی از خطرناک ترین زنان تبهکار دنیا و یک قاچاقچی مواد مخدر و آدمکش مزدور بود و با مافیای قاچاق مکزیک رابطه ی دوستانه ای داشت. سایه ی ترس او تا مدت ها بر سر مردم لس آنجلس سنگینی می کرد. در سال ۲۰۰۸ میلادی پلیس در یک تیراندازی پسر او را کشت . او برای حضور در مراسم تدفین پسرش حاضر شد و پلیس توانست او را به اتهام قتل عمد و قاچاق مواد مخدر و تجارت اعضای بدن بازداشت کند و به زندان بیندازد. او مادر ۱۳ فرزند است.
 
خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر
  

 
گیزی وتال، بازگشت دوباره به زندگی

اولین زنی که ریاست یک گروه مافیایی در ایتالیا را به دست گرفت. او در ۳۷ سالگی در یکی از مناطق ناپل ایتالیا ریاست گروه مافیایی خطرناکی را بر عهده گرفت و از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۳ میلادی به فعالیت های مجرمانه خود ادامه داد و در سال ۲۰۰۵ میلادی دست از اعمال مجرمانه برداشت و  به زندگی عادی بازگشت.
 
خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر
 
 
ساندرا اویلا بلتران، شیفته ی آرایش و زیبایی
 به او لقب ملکه پاسیفیک (اقیانوس آرام) را داده اند. او در ۱۱ اکتوبر ۱۹۶۰ در مکزیک به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو قاچاقچی های معروفی بودند که کارتل های مواد مخدر را هدایت می کردند. برادر  مادرش به جرم قتل و کشتن یک مأمور ویژه در ایالات متحده به چهل سال حبس محکوم شد. اویلا از نسل سوم سوداگران مواد مخدر در خانواده اش بود. در دهه ی هفتاد وقتی که یک کودک بود در قاچاق هروئین و کوکائین دست داشت. ساندرا اویلا دو بار ازدواج کرد و هر دو همسر او افسرهای پلیسی بودند که پس از ازدواج با ساندرا به فروشندگان حرفه ای مواد مخدر تبدیل شدند. در سال ۲۰۰۲ پسر ساندرا به گروگان گرفته شد. او برای آزادی پسرش مجبور تماس گرفتن با پلیس شد.
 
خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر 

 پس از ماجرای گروگانگیری، ساندرا اویلا در زیر ذره بین پلیس قرار گرفت و در سال ۲۰۰۷ میلادی به اتهام پول شویی به ارزش میلیاردها دلار و همچنین قاچاق مواد مخدر از مکزیک به کلمبیا دستگیر شد. او پس از سپری کردن مدتی از محکومیت خود در آمریکا در سال ۲۰۱۵ آزاد شد و در حال حاضر در "گواداخالارا" زندگی می کند. نکته ی جالب این که او در مکزیک محبوبیت بالایی دارد و مردم به او به چشم یک زن موفق و تاجر حرفه ای نگاه می کنند.
 
 خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر

یکی از نکات جالب درباره شخصیت ساندرا این است که وی در کنار بی‌رحمی و خشونت، در کار بسیار خونسرد و شیفته زیبایی است این ویژگی در او به حدی شدید است که قبل از حضور در دادگاه از ماموران خواست اجازه دهند اندکی آرایش کند تا هنگام حضور مقابل دوربین‌ها آراسته باشد. این علاقه به حدی است که وی در دوران زندان پس از درخواست و اصرار فراوان، زندانبان را راضی کرد که به او اجازه تزریق بوتاکس از پشت میله‌های زندان را بدهد. گرچه این کار عاقبت خوشی نداشت و در پی آن زندانبان و پزشک برای مشارکت در این کار غیرقانونی از کار برکنار
 

 
 اندینا أریلانو فیلیکس، مغز متفکر اقتصادی
 
 اندینا فیلیکس، او از جمله قوی ترین مافیای مواد مخدر در مکزیک بوده و گروه تبهکار معروف به «کارتل تیخوانا» را هدایت می کرد. بنا به گزارش اداره ی مبارزه با مواد مخدر مکزیک او از جمله اولین سلاطین زن در عرصه ی قاچاق مواد افیونی و مخدرات در جهان است. او در آوریل سال ۱۹۶۱ میلادی در مازاتلان مکزیک به دنیا آمد و در دانشگاه رشته ی حسابداری خواند. از او به عنوان «مغز متفکر اقتصادی» قاچاقچیان یاد می کنند، زیرا با پول های نامشروع به دست آمده در پروژه های مختلف سرمایه گذاری کرد و برای مافیای خود سودآوری بسیاری داشت. او در سال ۲۰۱۲ به اتهام پولشویی و قاچاق مواد مخدر دستگیر و راهی زندان شد. 
 
خطرناک ترین زنان تبهکار سال های اخیر 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
2
75
ایشان (جانی هایی که در بالا نام بردید) در مقابل جانی های خودمان واقعا رو سفیدند. نمونه کوچکش همین قاتل ستایش بی گناه که علارغم گذشت یک سال هنوز حکمی برای او صادر نشده و به احتمال زیاد تا چند سال رضایت از خانواده ستایش گرفته شده اما برای جلوگیری از واکنش مردم آن را اعلام نمی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
کاملا موافقم
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
54
27
راه را کج رفتند ... حرف های شیطان را مو به مو عمل کردند اما حاضر نشدند حتی یک بار به حرف های خدا گوش بدهند چه رسد که عمل کنند ... راه را کج رفتند .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
زمانی من این پیام خوندم 22 نفر منفی داده بودن بهش. این نشون میده تعداد افرادی که راه کج میرن کم نیست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
8
انسان خوب و بد وجود نداره. در برخی موقعیتها آدمها خوبند و در شرایط دیگر بد. بیشتر آدمها به ظاهر خوبند چون جربزه بد بودن را ندارند... آدمهای ضعیف اگه میتونستند از افراد بالا هم بدتر میشدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار