فعالیت شبانه روزی خطوط یک و ۸ مترو از امشب
کد خبر: ۸۱۹۶۷
تاریخ انتشار: 2017 August 09    -    ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
احمدی بافنده امروز در جمع خبرنگاران در خصوص امنیت خط 8 مترو گفت: این خط از لحاظ ایمنی مشکلی ندارد.

وی با بیان اینکه خود بنده شخصاً عکس‌هایی از متروهای جاهای مختلف دنیا دارم که در نزدیک حریم جاده ساخته شده است، گفت: این خط مصوبه وزارت راه را دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه قرار بود ابتدا دولتی‌ها خودشان این خط را بسازند، گفت:‌ در دوره احمدی‌نژاد دوباره این خط به شهرداری تهران واگذار شد و حتی بخشی از کار خط 8 را خود دولت انجام داده بود، حال که به ما واگذار شده می‌گویند استاندارد نیست.

بافنده در خصوص مسافرگیری در خط 8 مترو گفت: دیروز مسافرگیری صورت گرفته و امشب هم طبق جدول زمان‌بندی شده مسافرگیری صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: از امشب خط 8 و خط یک شبانه‌روزی می‌شود و در خط یک، قطار فقط در ایستگاه دروازه دولت متوقف می‌شود.

به گفته بافنده خطوط شبانه‌رزوی از ایستگاه امام آغاز، در ایستگاه شهر آفتاب متوقف، و مسافران وارد خط یک شده و قطار فقط در ایستگاه دروازه دولت که ایستگاه پایانی است به صورت شبانه خدمت‌رسانی می‌کند اما در روز قطار طبق روال عادی فعالیت می‌کند.

بافنده در خصوص شبانه‌روزی شدن سایر خطوط مترو گفت: از امشب خط یک و 8 شبانه‌روزی می‌شوند و فاز دوم در خط 4 است که قطار فقط ایستگاه‌های دروازه دولت، بیمه و مهرآباد شبانه‌روزی می‌شود و این کار ظرف چند روز آینده انجام می‌شود. 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار