اشتباه یک بانک در واریز ۴ میلیارد به‌حساب پیمانکار
کد خبر: ۸۱۸۷۰
تاریخ انتشار: 2017 August 08    -    ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: واریز چهار میلیارد تومان به‌حساب یکی از پیمانکاران شهرداری کرج اشتباهی سهوی است که از سوی بانک شهر رخ‌داده است.
 
حاجی رضا شاکرمی اظهار کرد: واریز چهار میلیارد تومان به‌حساب یکی از پیمانکاران شهرداری کرج اشتباهی است که از سوی بانک شهر رخ‌داده است.

شاکرمی با تأکید بر اینکه اشتباه بانک شهر سهوی بوده است، گفت: پیمانکار پس از اطلاع از واریز این مبلغ کلان به حسابش با صدور چک اقدام پول را از حساب خود خارج کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز بابیان اینکه پیمانکار بازداشت‌شده است، گفت: مقررشده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از کل مبلغ به‌حساب شهرداری واریز و باقیمانده ظرف مدت یک ماه بازگردانده شود.

به گفته شاکرمی مدیریت حقوقی بانک شهر از کارمندی که این اشتباه را مرتکب شده، شکایت کرده است و در بررسی مشخص‌شده که اشتباه عمدی نبوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با تأکید بر اینکه یک‌چهارم کل مبلغ بازگردانده شده است، گفت: پیمانکار موظف است ظرف مدت یک ماه کل مبلغ همراه با سودش را بازگرداند.

پیمانکار قبل از دستگیری همسر و مادر خود را به کانادا فرستاده و خود نیز قصد خروج از کشور را داشته است
به گزارش خبرنگار مهر، دوم مردادماه جاری حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز ماجرای واریز اشتباه چهار میلیارد تومان به‌حساب یک پیمانکار کرجی را تشریح کرد.

به گفته وی در تاریخ ۲۵ اسفندماه سال گذشته مبلغ چهار میلیارد تومان از باب مطالبات یکی از پیمانکاران شهرداری کرج به‌اشتباه به‌حساب یک پیمانکار دیگر واریز شد، این پیمانکار جزو پیمانکاران جزء بوده و پس از اطلاع از واریز چنین مبلغی به قید فوریت پول را از حساب خود خارج و حسابش را خالی کرده است.

شاکرمی همچنین گفته بود: پس از اعلام موضوع از سوی بانک شهر، طرح شکایت و کشف موضوع، از طریق ترفندهای مختلف فردی که پول به‌اشتباه به حسابش واریزشده بود شناسایی و به همراه سه نفر دیگر دستگیرشده، اما از استرداد پول‌ها خودداری کرده و روانه زندان شده است.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز طبق اطلاعات به‌دست‌آمده، این فرد قبل از دستگیری همسر و مادر خود را به کانادا فرستاده و خود نیز قصد خروج از کشور را داشته است.  
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار