کلیسای برزیلی کبوترهای مزاحم را هیپنوتیزم می‌کند+عکس
کد خبر: ۸۱۷۷۹
تاریخ انتشار: 2017 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
کلیسایی در شهر سائوپولو مشکل جدی با کبوتر‌ها داشت. این پرندگان مزاحم در حین خطبه‌ها در این کلیسا پرواز می‌کردند و روی نیمکت‌ها مدفوع می‌کردند و پرهایشان همه جا می‌ریخت، اما از وقتی که این پنل‌های دایره‌ای رنگی را روی در و پنجره‌ها نصب کرده اند، هیچ کبوتری نزدیک نشده است.

خیلی‌ها وضعیت کلیسا را یک «جهنم واقعی» توصیف می‌کردند. ده‌ها پرنده این عبادتگاه را خانه خود کرده بودند و هرجا دوست داشتند پرواز می‌کردند، سروصدا می‌کردند و روی مردم سنگریزه و پر می‌ریختند. هر صبح کف کلیسا و نیمکت‌های چوبی باید تمیز می‌شد و به جایی رسید که دیگر تحمل آن غیرممکن بود. کلیسا می‌خواست یک راه انسانی برای دور کردن پرنده‌ها پیدا کند، اما هیچ وقت فکرش را نمی‌کردند که راه حل هیپنوتیزم باشد. حتی مطمئن نیستیم کلمه «هیپنوتیزم» واژه مناسبی برای توصیف راه حل ارائه شده توسط پروتک باشد.

پروتک شرکتی است که در نهایت توانست این کلیسای برزیلی را از شر کبوتر‌ها راحت کند. آنچه آن‌ها انجام دادند نصب مجموعه‌ای پنل‌های پلاستیکی با دایره‌های رنگی در همه در و پنجره‌های کلیسا بود. این طرح متمرکز ظاهرا کبوتر‌ها را گیج می‌کند و باعث تهوع آن‌ها می‌شود و دورشان می‌کند. با گذشت زمان، آن‌ها یاد می‌گیرند از این مکان کاملا دوری کنند. این تکنیک ۱۰۰ درصد موفق بود و دیگر هیچ کبوتری وارد کلیسا نشد. برای ایجاد حس تهوع، به مکانیزمی نیاز است که پیچ و خم داخل گوش پرنده را تحت تاثیر قرار دهد. یک تصویر چرخشی می‌تواند این حس را ایجاد کند، اما یک تصویر ثابت نه.
 
کلیسای برزیلی کبوترهای مزاحم را هیپنوتیزم می‌کند 
 
کلیسای برزیلی کبوترهای مزاحم را هیپنوتیزم می‌کند 
 
کلیسای برزیلی کبوترهای مزاحم را هیپنوتیزم می‌کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار