سقوط مرگبار پدر جوان در جشن رهایی از سرطان +تصاویر
کد خبر: ۸۱۷۰۵
تاریخ انتشار: 2017 August 07    -    ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
سقوط از صخره ای بلند، جان پدر جوانی را گرفت. جسد بی جان " آدام فنتون" 31 ساله روز بعد در پایین صخره در ساحل تووان در منطقه " نیوکی " انگلستان پیدا شد. وی که به تازگی بعد از  ماه ها انجام  شیمی درمانی بطور کامل از چنگ سرطان رهایی پیدا کرده بود به همراه چند تن از دوستانش سرگرم تفریح در این ساحل بود که دچار این حادثه شد.

در جشنی که آدام تدارک دیده بود همسرش " کارلی بکمن " 33 ساله و دخترانش " ماکی" 6 ساله، مادیسون 5 ساله و دختر خوانده اش " بایلیگ" 13 ساله نیز حضور داشتند.
 


 
 
 آدام 9 ماه پیش دچار بیماری سرطان شده بود و پزشکان تومورهایی را در قلب، ریه ها و غده های لنفاوی وی تشخیص داده بودند اما با حمایت خانواده و دوستان و همچنین انجام شیمی درمانی وی بطور معجزه آسایی موفق شده بود تا سرطان را پشت سر بگذارد.

" ربکا واتسون " 53 ساله، مادر کارلی در این خصوص گفت : " در حالی که همه ما از بهبودی دامادم خوشحال بودیم و همه چیز خوب پیش می رفت حال مرگ وی برای ما تبدیل به یک معما شده است."

 گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حوادثی اینچنینی در چنین مکان هایی رخ می دهد. در 1 آگوست نیز یک زن 40 ساله بعد از سقوط از صخره ای در " کورنوال " به حالت کما رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار