ستاره هایی که «دیابت» سبک زندگیشان را تغییر داد
کد خبر: ۸۱۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 05    -    ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
مرض قند یکی از بیماری های مزمنی است که بسیاری از مردم دنیا را در دهه های اخیر مبتلا نموده و سلامتی آنها را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده است. در این میان ستاره هایی هستند که به مرض قند دچار شده اند. همین موضوع باعث شده تا از تریبون هایی که در دسترس دارند به مردم دنیا درباره ی این بیماری آگاهی بدهند.
ستاره هایی که مرض قند دارنداختصاصی «تابناک با تو»؛ خیلی از مردم دنیا خودشان خبر ندارند که مبتلا به بیماری دیابت یا مرض قند هستند. آنها وقتی موضوع را می فهمند که بر اثر عوارض این بیماری حالشان وخیم می شود و کارشان به بیمارستان می کشد. این در حالی است که مرض قند یکی از بیماری های مزمنی است که بسیاری از مردم دنیا را در دهه های اخیر مبتلا نموده و سلامتی آنها را به شدت تحت تأثیر خود قرار داده است. در این میان ستاره هایی هستند که به مرض قند دچار شده اند. همین موضوع باعث شده تا از تریبون هایی که در دسترس دارند به مردم دنیا درباره ی این بیماری آگاهی بدهند.
 
هالی بری
هالی بری بازیگر آمریکایی وقتی ۱۹ سال داشت در حیاط مدرسه بیهوش شد و روی زمین افتاد. دلیل این بیهوشی بیماری دیابت نوع دوم تشخیص داده شد. جالب این بود که هالی بری تا قبل از بیهوش شدن خبر نداشت که دیابت دارد. او بعد از تشخیص بیماری هر روز مجبور است تا انسولین تزریق کند و رژیم غذایی خاصی را هم پیش بگیرد، او در این باره می گوید: «من حالا بیشتر سبزیجات می خورم و حتی به نان هم لب نمی زنم.»
 
ستاره هایی که مرض قند دارند
 
ماریا کری
وقتی ماریا کری دو قلوهایش مونرو و موروکان را باردار بود، از سوی پزشکان مبتلا به مسمومیت بارداری و دیابت حاملگی تشخیص داده شد. ماریا کری بعد از پایان دوره ی بارداری اش در این باره گفت: «بارداری فوق العاده طاقت فرسایی بود.»
  ستاره هایی که مرض قند دارند

تام هنکس
تام هنکس بازیگر آمریکایی درباره ی بیماری دیابت از نوع دوم خودش می گوید: «من جزئی از نسل تنبل آمریکایی بودم، اضافه وزن داشتم و چاق بودم و حتما فیلمهای من رو تماشا کردید و می دانید که چه طوری به نظر می رسیدم...من واقعا احمق بودم.» تام هنکس در حال حاضر به توصیه ی پزشکان و برای کاهش عواقب دیابت برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل تلاش می کند.
 
ستاره هایی که مرض قند دارند
 
نیک جوناس
خواننده نیک جوناس وقتی نوجوان بود مبتلا به بیماری دیابت نوع یک شناخته شد. این بیماری باعث شد تا او انجمن خیریه ی «Beyond Type 1» را تأسیس کند. این انجمن از بیماران دیابت نوع یک حمایت می کند و به آنها در این باره اطلاعات زیادی را ارائه می دهد.
 
ستاره هایی که مرض قند دارند
 
راب کارداشیان
راب کارداشیان در اواخر سال گذشته به دلیل نامساعد شدن حالش به بیمارستان منتقل شد. در بیمارستان به او گفتند که دیابت نوع دوم دارد. خواهرش «کلوی» در برنامه ی «صبح به خیر آمریکا» حاضر شد و این خبر را تأیید کرد و گفت که راب درباره ی خطرات این بیماری تفهیم شده و بیماری دیابت باعث شده تا در سبک زندگی برادرش راب تغییرات اساسی ایجاد بشه و او به سمت یک زندگی سالم تر حرکت کنه.
  ستاره هایی که مرض قند دارند

سلما هایک
سلما هایک وقتی دخترش والنتیا را باردار بود به دیابت بارداری مبتلا شد. والنتیا الآن هشت ساله است. سلما هایک در ابتدا از ابتلای به این بیماری خبر نداشته، او در مصاحبه با برنامه ی «America baby» گفت: من اصلا نمی دونستم که دیابت بارداری دارم، در طول دوران بارداری احساس خستگی مفرط داشتم، بعدها فهمیدم که خستگی بیش از اندازه یکی از نشانه های بیماری دیابت هست.»
 
ستاره هایی که مرض قند دارند 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
البته مورد اول احتمالا دیابت نوع ۱ بوده چون دیابت نوع دو در سنین بالاتر و افراد با اضافه وزن دیده میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار