حاشیه دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان+عکس
کد خبر: ۸۱۴۸۲
تاریخ انتشار: 2017 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
حدود ۱۲ هزار نفر در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار دو تیم استقلال و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت 21 امروز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز این مسابقه حدود 12 هزار نفر از طرفداران این تیم در اقصی نقاط ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند. طرفداران استقلال که طرح موزاییکی را برای این مسابقه با نام (HERO) تهیه کرده‌اند در جایگاه‌های خود مستقر شده و با کمک مشوقین مشغول آزمایش این طرح هستند.

با وجود اینکه روز گذشته اعلام شد خسرو حیدری به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در این مسابقه به میدان برود اما مدافع هافبک شماره 2 آبی‌پوشان بدون مشکل در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است.

طرفداران تیم استقلال در جایگاه کناری محل استقرار خبرنگاران به محض حضور در استادیوم تیم محبوب خود را تشویق کرده و البته برای دقایقی علیه پرسپولیس نیز شعارهایی را سر دادند.

ترافیک روانی در اطراف مجموعه ورزشی آزادی برقرار است و تماشاگران بدون مشکل در حال ورود به استادیوم آزادی هستند.

عملیات مقاوم‌سازی و بهسازی قسمتی از طبقه دوم ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد و بخش‌های از استادیوم در حال آماده‌سازی در طبقه دوم است.

ساعت 20 علیرضا منصوریان، سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری و مجتبی جباری برای زیر نظر گرفتن نحوه حضور تماشاگران وارد زمین چمن شده و با استقبال طرفداران آبی‌پوش روبه‌رو شدند. هواداران تیم استقلال علیرضا منصوریان، مجتبی جباری، مهدی رحمتی، حیدری و منتظری را به شدت مورد تشوق قرار داده که سرمربی آبی‌پوشان به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد. 
 



 
 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار