«بع بع لند»؛ خسته کننده ترین فیلم دنیا+عکس
کد خبر: ۸۱۴۴۱
تاریخ انتشار: 2017 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
فیلمسازان معمولا تلاش می‌کنند تولیدات خود را تا حد امکان سرگرم کننده و جذاب کنند، اما عوامل فیلم «بع بع لند»، یک فیلم هشت ساعته که سپتامبر امسال منتشر شد، درست برعکس است. این فیلم نه دیالوگی دارد، نه طرح و نه حتی بازیگری، فقط تعداد زیادی گوسفند! بنابراین خسته کننده‌ترین فیلم دنیا نامیده می‌شود و طراحی شده تا بینندگان را به خواب برد.

بع بع لند توسط «کالم» شرکتی که محصولات مراقبه ذهن تولید می‌کند ساخته شده و به عنوان «درمان نهایی بی خوابی» و «بهتر از قرص خواب» تبلیغ می‌شود. این فیلم در انگلستان فیلمبرداری شده و شامل حرکات آهسته گوسفندان در مزرعه است. اساسا هیچ چیزی در این هشت ساعت اتفاق نمی‌افتد. تولید کننده این فیلم، پیتر فریدمن می‌گوید معتقد است که این خواب آورترین فیلم دنیاست و امیدوار است مخاطبان نیز همین نظر را داشته باشند.

در دنیای استرس‌های دائمی و اطلاعات ورودی بیش از حد، روزهای نگرانی و شب‌های بی قراری... این فرصتی است که توقف کنیم، نفس بکشیم، ذهن مضطرب و روح بیقرارمان را آرام کنیم، بنشینیم و خیره شویم... به گوسفندان. این فیلم با فیلم ۵. ۱۰ ساعته «Paint Drying» که در مورد خشک شدن رنگ است رقابت می‌کند باید هر دو را ببینید تا تصمیم بگیرید کدام خسته کننده‌تر هستند.
 
خسته کننده‌ترین فیلم دنیا فقط گوسفند نشان می‌دهد! 
 
خسته کننده‌ترین فیلم دنیا فقط گوسفند نشان می‌دهد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار