کلاهبرداری میلیاردی با پیامک در مازندران
کد خبر: ۸۱۴۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن محمدنژاد گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان با مجموعه قضایی به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری پیامکی از وی از سوی افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات از مالباخته دریافتند، فرد یا افرادی با ارسال پیامک به مالباخته مبنی بر اینکه وی در مسابقه رادیویی برنده 50 میلیون ریال کمک هزینه سفر شده‌ با این ترفند اطلاعات حساب بانکی وی را دریافت و از این طریق به برداشت غیرمجاز 230 میلیون ریال از حساب بانکی اش اقدام کردند.

سرهنگ محمدنژاد ادامه داد: کارآگاهان این پلیس با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی رد دو متهم به کلاهبرداری پیامکی به نام‌های «م-ق» و «ح-ع» را در شهر پردیس استان تهران شناسایی کردند.

در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی این افراد را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازدید از مخفیگاه آنان، 24 عدد کارت عابر بانک به همراه تعدادی سیم کارت و کپی شناسنامه کشف کردند.

به گفته رئیس پلیس فتای مازندران، متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی عنوان داشتند با همکاری و راهنمایی یکی از دوستانشان که در زندان به سر می‌برد، اقدام به کلاهبرداری پیامکی می‌کردند.

همچنین در ادامه تحقیقات همدست متهمان به نام «ع – و» با دستور قضایی در زندان شناسایی شد و در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و چندین فقره کلاهبرداری به ارزش بیش از یک میلیارد ریال اقرار کرد.
 
خبرآنلاین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
0
0
حقت بوده اخه بعد این همه که دارن میگن گول این پیامکها را نخورید باز هم طمع کردی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار