محدودیت‌های ترافیکی در کندوان و هراز
کد خبر: ۸۱۴۰۳
تاریخ انتشار: 2017 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
بر این اساس اعلام این سازمان محور هراز ، واقع در استان مازندران تا 17 مردادماه (سه شنبه هفته آینده) از ساعت 6 تا  18 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌دلیل اجرای عملیات  اصلاح شیب شیروانی راه (محدوده پیچ ابتهاج) ، کیلومتر 85 الی 86 ، مسدود بوده و تردد از محور های فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

همچنین جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تا روز یکشنبه 15 مردادماه به شرح ذیل است؛

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر تا ساعت 6 بامداد امروز، شنبه و یکشنبه هفته آتی از محورهای کرج -  چالوس ، هراز،   فیروزکوه و محور تهران -  سمنان -  مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسیله نقلیه در محور کندوان از ساعت 15 تا 23 امروز  از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 23 امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه می‌شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 فردا تا ساعت یک بامداد یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 فردا تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه می‌شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 فردا از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 فردا از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء ) یکطرفه می‌شود.

تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان و هراز کماکان ممنوع است، این محدودیت شامل حاملین مواد سوختی یا فاسد شدنی نیست.

تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 فردا  از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار