مراسم خاکسپاری با رقص و آواز در غنا
کد خبر: ۸۱۳۶۶
تاریخ انتشار: 2017 August 04    -    ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
خانواده‌ها در غنا به طور فزاینده‌ای به گروه‌های نعش کشی روی می‌آورند که حین رقصیدن تابوت را حمل می‌کنند تا هم روح عزیزان در گذشته شان شاد شود و هم از آنچه که معمولا یک رویداد بسیار غم انگیز تصور می‌شود، لذت ببرند.
مراسم خاکسپاری با رقص و آواز در غنا
خانواده‌ها در غنا به طور فزاینده‌ای به گروه‌های نعش کشی روی می‌آورند که حین رقصیدن تابوت را حمل می‌کنند تا هم روح عزیزان در گذشته شان شاد شود و هم از آنچه که معمولا یک رویداد بسیار غم انگیز تصور می‌شود، لذت ببرند. نعش کشان رقصان نه تن‌ها تابوت را در مراسم خاکسپاری بلند می‌کنند، بلکه با یک نمایش زیبا روحیه حضار را بهتر می‌کنند. آن‌ها تابوت را روی کمر و شانه‌های خود تکان می‌دهند و همزمان رقص پیچیده‌ای که شامل چرخش، حرکت پیچیده پا‌ها و حتی تظاهر به انداختن تابوت می‌شود را برای لذت مخاطبان اجرا می‌کنند.

این یک نمایش عجیب است، اما خانواده‌های غنا مبلغ زیادی را به این گروه‌ها پرداخت می‌کنند که روح عزیزانشان شاد شود. بنجامین آیدو، که کسب و کار خود را حول گروه‌های رقص خاکسپاری آغاز کرد اکنون حدود ۱۰۰ مرد و زن را استخدام کرده و به آن‌ها آموزش می‌دهد که این رقص را به زیبایی انجام دهند. او همچنین روی لباس‌های آن‌ها سرمایه گذاری زیادی می‌کند تا تاثیر بصری آن بیشتر شود.
 
دانلود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار