شیطنت پسربچه بازیگوش تبریزی حادثه آفرید +تصاویر
کد خبر: ۸۱۲۶۷
تاریخ انتشار: 2017 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی گفت: بازیگوشی پسربچه 6 ساله، طبقه سوم یک منزل مسکونی در شهرک نور تبریز را به آتش کشید.

حسن مطلبی دقایقی پیش با بیان اینکه بازیگوشی پسربچه‌ای 6 ساله، طبقه سوم یک منزل مسکونی در شهرک نور تبریز را به آتش کشید، اظهار کرد: این آتش‌سوزی پیش از ظهر امروز رخ داد که آتش‌نشانان از ایستگاه شماره 17 جلالیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: زمانی که پسر بچه 6 ساله‌ای مشغول آتش بازی در اتاق خواب بوده به دلیل بازیگوشی ابتدا تختخواب خود را به آتش کشیده و سپس در اثر شدت حریق، آتش سوزی به سایر اتاق‌های منزل نیز نفوذ و گسترش می‌یابد.

مطلبی درباره عملیات ایمنی آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان بلافاصله پس از اطلاع از حادثه هرچه سریع‌تر به محل حادثه شتافته که پس از رسیدن شاهد زبانه کشیدن شعله‌های مهیب آتش از پنجره‌های ساختمان شدند.
 





مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تبریز ادامه داد: به دلیل وجود دود غلیظ در محیط، آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به داخل منزل نفوذ و بی‌درنگ عملیات اطفاء حریق را شروع کرده و در مدت زمان کوتاهی آتش‌سوزی را مهار و اطفاء کامل کردند.

وی افزود: خوشبختانه در این آتش‌سوزی صدمات جانی وجود نداشت ولی در اثر شدت آتش‌سوزی اتاق خواب، آشپزخانه و سایر اتاق‌ها به همراه اسباب و اثاثیه منزل دچار حریق شده بودند که با تلاش به موقع  آتش‌نشانان اطفاء و از افزایش خسارات مالی پیشگیری شد. 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار