محمود جهان به منزل ابدی بدرقه شد
کد خبر: ۸۱۲۲۶
تاریخ انتشار: 2017 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
مراسم تشییع پیکر محمود جهان خواننده موسیقی جنوب، صبح امروز چهارشنبه 11مرداد 1396در تالار وحدت برگزار شد.

سیدمحمد میرزمانی آهنگساز و از مسئولان خانه موسیقی در سخنانی گفت: کسی که رهش را با عشق بیامیزد چنین بدرقه باشکوهی در انتظارش است. محمود جهان نیم قرن تلاش عاشقانه داشت و بیش از 30 آلبوم منتشر کرد. بُعد انسانی و معرفتی او بسیار پر رنگ بود. او عاشق امیرالمومنین(ع) و سربه مهر بود. با همین عشق سدهای پیش رویش را از میان برداشت. از طرف خودم و خانه موسیقی درگذشت محمود جهان را تسلیت می گویم.
میرزمانی در پایان گفت: شنیدم هوشنگ ظریف هم بستری شده و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم.

آکا صفوی خواننده موسیقی جنوب به نمایندگی از طرف گروه لیان درگذشت محمود جهان را تسلیت گفت و در پایان صحبت هایش به شروه خوانی پرداخت.

در ادامه غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ در سخنانی گفت: روزهای پایانی مرحوم جهان قطعه ای ساخت و دوست داشت آن را در تلویزیون پخش کند و اسمش را حزن بگذارد. ما این قطعه را پخش می کنیم و نامش را خداحافظی می گذاریم.

سیاهپوشان در پایان این مراسم با ساز نی انبان قطعه ای در شور عرب به یاد محمود جهان اجرا کرد.

امید جهان، علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی، محسن شریفیان، اصغر همت، محمد میرزمانی و غلامرضا صنعتگر از حاضران در این مراسم بودند.

جای خالی مسئولان و هنرمندان عرصه موسیقی در این مراسم مشهود بود. به جز چند تن از هنرمندان و مسئولان که در این مراسم حاضر بودند، بسیاری از آنها به مراسم تشییع نیامدند.

پیکر محمود جهان پس از این مراسم به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد تا در آنجا به خاک سپرده شود. 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار