عجیب ترین سرگرمی های تاریخ در لندن ویکتوریایی
کد خبر: ۸۱۱۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
یکی از سرگرمی های مردم این دوران با موش های فاضلاب بوده است. آنها سگ ها را در خیابان رها می کردند تا به شکار بزرگترین موش بپردازد و به تماشای این صحنه که برایشان بسیار هیجان انگیز بود می پرداختند.
عجیب ترین سرگرمی ها در لندن صد سال پیشاختصاصی «تابناک با تو»؛ در لندن در زمانی که به «عصر ویکتوریا» معروف است می توان عجیب ترین سرگرمیهای تاریخ بشر را پیدا کرد. فقر و عدم وجود قوانین منظم باعث ایجاد سرگرمیهای عجیب و نامتعارفی در این زمان شده بود که چند نمونه از آنها را خواهید خواند.

استنشاق سم

یکی از عجیب ترین نمایش های سرگرمی در لندن عصر ویکتوریایی استنشاق سم بود. فرد اجراکننده پودر گوگرد را آتش می زد و دود آن را استنشاق می کرد. سوختن گوگرد منجر به تولید اکسید گوگرد می شد و سم تولیدی از آن عواقبی همچون سوختگی، خفگی، گرفتگی ریه و از کار افتادن آنها را با گذشت زمان به همراه داشت.
 
عجیب ترین سرگرمی ها در لندن صد سال پیش
 
گرفتن مواد انفجاری در دست و منفجر کردن آن
یکی از خطرناک ترین روش های سرگرمی در لندن عصر ویکتوریایی بازی با مواد منفجره، گرفتن آن در دست و روشن کردن آنها بود که در مناسبت های مختلف صورت می گرفت و نتایج ترسناکی به بار می آورد.
 
 عجیب ترین سرگرمی ها در لندن صد سال پیش

کشتن موشها با دندان

از دیگر سرگرمی های مردم این دوران بازی با موش های فاضلاب در شکل های مختلف بوده است. آنها سگ ها را در خیابان رها می کردند تا به شکار بزرگترین موش بپردازد و به تماشای این صحنه که برایشان بسیار هیجان انگیز بود می پرداختند. اما گاهی خودشان هم وارد عمل می شدند و برای نمایش قدرت و شایستگی خود، موش های فاضلاب را با دندان هایشان می کشتند. معروف ترین آنها مردی به نام «سالاماندار» است که با دندان در حالیکه  دست هایش بسته بود توانست موش ها را بکشد.
 
عجیب ترین سرگرمی ها در لندن صد سال پیش
 
عروسک هایی که جرائم قتل را برای بچه ها نمایش می دادند
یکی از روش های سرگرم کردن بچه ها در عصر ویکتوریا، نمایش های عروسکی با موضوع قتل و جنایت بود. یکی از محبوبترین این نمایش ها به «مستر پانچ» شهرت داشت. او همه ی اعضای خانواده اش را کشته و فرزندش را از پنجره به بیرون پرتاب کرده بود و مأموری را که وظیفه ی دستگیری او را داشت با طناب به دار کشیده بود.
 
 عجیب ترین سرگرمی ها در لندن صد سال پیش

ضربه های چکش برای سرگرم شدن

یکی دیگر از روش های سرگرمی در عصر ویکتوریایی این بود که فردی روی زمین دراز می کشید‌ و روی سینه ی او سنگ بزرگی قرار می دادند و سپس با چوب و چکش تا می توانستند او را کتک می زدند.
 
 عجیب ترین سرگرمی ها در لندن صد سال پیش
 
 خرید لیوان های جنایی
 به دلایلی که ما از آن اطلاعی نداریم، اماکن وقوع قتل و جنایت از شهرت زیادی در بین مردم این دوره برخوردار بود. مردم عصر ویکتوریا علاقه ی زیادی به بازدید از اماکن وقوع قتل داشتند و به محض وقوع قتلی در جایی، به محلی برای تفرج و گردش آنها تبدیل می شد. در این میان کسانی که برایشان رفتن به این مکانها مقدور نبود، به خرید لیوان هایی می پرداختند که روی آن ها تصویر قاتل و یا نشانه ای از حادثه نقاشی شده بود.
 
عجیب ترین سرگرمی های تاریخ در لندن ویکتوریایی 
 
 حرکات ژیمناستیک سخت و خطرناک
خم کردن بدن و رساندن سر به نوک پا از جمله حرکات ژیمناستیکی محبوب در دوره ی ویکتوریا بود. این حرکات بسیار سخت  و مستلزم آموزش های سخت از کودکی بودند. یکی از معروفترین این حرکات به این شکل بود که فردی به عقب روی زمین دراز می کشید و بچه های کوچک را با پاهایش مثل توپ به هوا پرتاب می کرد و دوباره آنها را با پا می گرفت.
 عجیب ترین سرگرمی های تاریخ در لندن ویکتوریایی
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
6
29
حالا هم سرگرمی های خودشونو در کشورهای دیگه پیاده و اجرا میکنند!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
7
8
وحشی بودن و هنوز خوی وحشی گری دارند
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
1
4
دیروزشون ول کنید حال و روز امروز خودمان را ببینید که مشابه دوران قبل ویکتوریا و یا بهتره بگم دوران قبل از رنسانس اونا هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
1
فکر می کنید ما اون زمان مشغول چه کاری بودیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار