پیرترین خانواده جهان +عکس
کد خبر: ۸۱۱۸۷
تاریخ انتشار: 2017 August 02    -    ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تلگراف؛ «دانلی»‌ها یک خانواده روستایی هستند که مدت‌ها در حومه آرماگ از توابع ایرلند به شغل کشاورزی اهتمام داشته اند.

این خانواده متشکل از ۱۳ خواهر و برادر است که جوانترین آن‌ها ۷۰ سال دارد. «شان» ۹۲ ساله، «مورین» ۹۱ ساله، «الین» ۸۹ ساله، «پیتر» ۸۶ ساله، «مای رید» ۸۵ ساله، «رز» ۸۴ ساله، «تونی» ۸۲ ساله، «تری» ۸۰ ساله، «سیموس» ۷۹ ساله، «برایان» ۷۵ ساله، «کاتلین» ۷۴ ساله، «کوم» ۷۲ ساله و «لیو» ۷۰ ساله اعضای پیرترین خانواده جهان هستند که همگی در سلامت کامل جسمانی به سر می‌برند.
 
پیرترین خانواده جهان

خانواده دانلی‌ها راز عمر طولانی خود را ترکیبی از عواملی همچون کار سخت روی زمین‌های کشاورزی، شرکت در فوتبال گلیک، خوردن سیب و دوری از الکل عنوان کرده اند. با این حال، «لیو»، جوانترین عضو این خانواده پیر معتقد است راز عمر طولانی آن‌ها خوردن دو وعده خوراک به شکل پوره و له شده است. او می‌گوید: ما در تغذیه، عادت پدرمان را دنبال می‌کنیم. ساعت ۷ صبحانه شامل پوره جو دوسر، شیر و مربای سیب و ساعت ۱۰ شب فرنی یا پوره یا حلیم برای وعده شام. پیش از خواب نیز نوشیدنی داغ ضروری است.

 
 
 پیرترین خانواده جهان

به گفته لیو، آن‌ها ۱۶ خواهر و برادر بوده اند که ۳ نفر آن‌ها فوت کردند.

بی بی سی حین ساخت مستندی از این خانواده تحت عنوان «پیرترین خانواده جهان»، زمینه ثبت رکورد آن‌ها در گینس را فراهم کرد. خانواده دانلی در ژوئیه ۲۰۱۷ به ثبت گینس رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار