خطرناک ترین حوادثی که در شهربازی ها رخ داده است
کد خبر: ۸۰۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 31    -    ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
بسیاری از مردم دوست دارند تا تعطیلات خود را به شهربازی ها بروند و خوش بگذرانند، اغلب وسایل بازی در شهربازی ها اوقات شادی را برای مردم به وجود می آورد، اما گاهی عدم رعایت اصول ایمنی فجایع فراموش نشدنی به بار می آورند.
خطرناک ترین حوادثی که در شهربازی ها رخ داده استاختصاصی «تابناک با تو»؛  بسیاری از مردم دوست دارند تا تعطیلات خود را به شهربازی ها بروند و خوش بگذرانند، اغلب وسایل بازی در شهربازی ها اوقات شادی را برای مردم به وجود می آورد، اما گاهی عدم رعایت اصول ایمنی فجایع فراموش نشدنی به بار می آورند که چند نمونه از آنها را خواهید خواند.
 
 
 
سرسره ی آبی واتر لند، کالیفرنیا، آمریکا
در سال ۱۹۹۷ میلادی یک جوان ۱۷ ساله در سرسره ی آبی کالیفرنیا کشته شد و ۳۲ نفر دیگر هم به بیمارستان منتقل شدند. دلیل این موضوع آن بود که سرسره ی آبی به دلیل ازدحام جمعیت افرادی که بر روی آن سوار شده بودند واژگون شد و همه ی این افراد سقوط کردند. ۱۷ دانش آموز نجات یافته از این فاجعه نیز دوره ی دبیرستان خود را روی صندلی های چرخدار فارغ التحصیل شدند.
 
خطرناک ترین حوادثی که در شهربازی ها رخ داده است
 
 
 پارک تفریحی «جزیره ی پادشاهان»، سامرست، انگلستان
استفاده از یک سلاح قرون وسطایی برای تفریح و سرگرمی ایده ی جالبی به نظر نمی رسد. تا چندی پیش «منجنیق» در شهر بازی مدیلمور در سامرست انگلستان وسیله ای برای تفریح بود. عدم رعایت اصول فنی منجر به مرگ دو دانشجوی آکسفورد و پاشیدن اجساد آنها بر روی زمین گردید.
 
خطرناک ترین حوادثی که در شهربازی ها رخ داده است


حادثه ی رولر کوستر، گلکسی لند، آلبرتا
 داخل مرکز خرید ادمینتون در البرتا کانادا شهربازی به نام گلکسی لند یا سرزمین کهکشانی قرار دارد.این شهربازی یکی از بزرگترین مراکز سرپوشیده تفریحی است در این میان بزرگترین رولر کوستر سالنی ۳ لوپ در این شهربازی قرار گرفته است. در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۱۹۸۶ میلادی بدترین اتفاق ممکن در این شهر بازی رخ داد. باز شدن فقط یک پیچ کافی بود تا واگن ها از هم جدا شده و به ستون ها برخورد کنند. همه ی افرادی که در آن بودند به هوا پرتاب شدند، سه نفر در دم جان سپردند و بقیه دچار شکستگی در سینه و گردن شدند. این شهر بازی پس از ۷ ماه تعطیلی و اتخاذ تدابیر لازم دوباره به فعالیت خود ادامه داد.
  خطرناک ترین حوادثی که در شهربازی ها رخ داده است

 
بازی قلعه ی اشباح، منطقه ی جکسون، نیوجرسی‌، ایالات متحده ی آمریکا
بدترین حادثه ای که می تواند در یک شهربازی رخ دهد در جکسون آمریکا رخ داد. در تاریخ ۱۱مه سال ۱۹۸۴ میلادی یک قلعه ی بازی آتش گرفت و شراره های آتش قلعه را در خود بلعید. به دلیل وزش باد آتش بیشتر و بیشتر شعله می کشید ،  حرارت این قلعه به ۲۰۰۰ درجه رسیده بود، دیوارهای فلزی و آهنی ذوب شدند و قلعه ی بازی به یک جهنم واقعی تبدیل شد. این آتش سوزی منجر به مرگ هشت نوجوان شد، آتش آنچنان آن ها را سوزانده بود که تشخیص هویت قربانیان غیر ممکن گردید. این حادثه از جمله ترسناک ترین حوادث شهربازی های جهان بوده است.
  خطرناک ترین حوادثی که در شهربازی ها رخ داده است

 
بازی اکو ادونچر، شینزن، چین
قرار بود که این بازی شبیه سازی پرتاب موشک به فضا باشد. در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۱۰ میلادی این بازی مفرح به فاجعه ای مصیبت بار تبدیل شد. در طول پرتاب یک موشک یکی از واگن های محوطه کنترل خود را از دست داد و با یکی از موشک ها برخورد کرد، تماس آن دو منجر به ایجاد بارالکتریسیته قوی شد و از ۴۴ نفر افراد حاضر در این محوطه ۶ نفر کشته و پنج نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.
 
 خطرناک ترین حوادثی که در شهربازی ها رخ داده است

 
شهربازی لندن، انگلستان
در سال ۱۹۷۲ میلادی یکی از قطارهای  معلق پارک تفریحی لندن دچار حادثه شد،و کابل متصل کننده به دلیل فرسودگی پاره شد، واگن ها یکی پس از دیگری به هم برخورد می کردند و مسافران بازی به هوا پرتاب می شدند. بر اثر این حادثه ۵ کودک کشته و ۱۳ تن دیگر مجروح شدند.
 
خطرناک ترین حوادثی که در شهربازی ها رخ داده است 
 شما می توانید فیلم چند حادثه مخوف در شهربازی ها را از لینک زیر دانلود کنید
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
6
شهربازی پارک ارم رو فراموش کردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار