جزییاتی از مرگ کودک کرمانشاهی که غذای گرگ‌ها شد
کد خبر: ۸۰۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 July 29    -    ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
متین کودک 3 ساله ای است که 27 تیر ماه سال جاری در یکی از روستاهای شهرستان سنقر در استان کرمانشاه، مورد حمله گرگ های گرسنه واقع شد.

به گفته پدر متین، این کودک 3 ساله با خواهر خود و دیگر کودکان محله مشغول بازی بوده که گرگ به متین حمله کرده و او را به دندان گرفته و متواری شده است.

او ادامه داد: پس از حمله گرگ، دختر بزرگم که 8 سال دارد گرگ را دنبال کرده تا برادرش را نجات دهد، اما تلاش دخترم نیز بی ثمر ماند.

پدر متین افزود: پس از پیدا کردن پیکر نیمه جان فرزندم که به شدت زخمی شده بود، او را به بیمارستان امام خمینی (ره) و سپس به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه منتقل کردیم اما این تلاش ها بی نتیجه بود و متین که به کما رفته بود در روز پنج شنبه (5مردادماه) در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه فوت کرد.

وی با بیان اینکه گرگی که به پسر 3 ساله من، هجوم آورد، پلاک سازمان حفاظت محیط زیست بر گردن داشت. ادامه داد: به گفته اهالی روستا مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست تا کنون چندین قلاده گرگ را در این روستا رها کرده اند و بسیاری از آن ها در نقاط مختلف همچون باغ‌های این روستا مشاهده می شوند.

پدر کودک فوت شده سنقری تاکید کرد: مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست موضوع رها کردن گرگ های پلاک دار در این روستا را تکذیب می کنند، اما ما شاهد این گرگ ها در سطح روستا هستیم و پسر 3 ساله من بر اثر حمله  گرگ های پلاک دار فوت شد.
 
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Germany
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
1
3
خیلی جالبه، سطح دانش و آگاهی این عاملان محیط زیست باورنکردنی است، حتما خواستن آزمایش کنن که ببینن آیا گرگ اگر پلاک میحط زیست! را داشته باشد دست از خونخوارگی و درندگی برمیدارد، آیا این پلاک که بر گردن گرگ! انداخته شده است اورا به گرگِ دوست و آرامِ دل بدل خواهد کرد،

ملولم از این زندگی و انسانم آرزوست!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار